نمایش‌های «سرباز»، «همنفس»، «سردار پرچمدار» و «سردار عشق» آثاری هستند که در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی می‌پردازند.

پاسداشت سردار شهید سلیمانی در جشنواره تئاتر فجر

قدس آنلاین: به گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، سه نمایش خیابانی و یک اثر رادیوتئاتر در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با محوریت رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا خواهند شد.
براین اساس نمایش «سرباز» به نویسندگی امیرحسین شفیعی و کارگردانی پژمان شاهوردی از روز پنجشنبه ۱۷ بهمن تا روز یکشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۱۸ در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
همچنین نمایش «همنفس» به نویسندگی و کارگردانی علی‌محمد رادمنش روز شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۰:۳۰ در مترو میدان ولیعصر و ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه تئاتر شهر و ساعت اجرا می‌شود.
«سردار پرچمدار» به نویسندگی و کارگردانی سید پویا امامی نیز روز شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۶ در محوطه تئاترشهر و ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.
رادیوتئاتر «سردار عشق» به کارگردانی بهرام ابراهیمی نیز روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ در تالار رودکی روی صحنه می‌رود. سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند تا ۲۱ بهمن ماه در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.