۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
کد خبر: 690548

ویر بهداشت گفت: پروازهای رفت و برگشت ایران-چین تا اطلاع ثانوی متوقت شد.

پروازهای رفت و برگشت ایران-چین متوقت شد

به گزارش قدس آنلاین، سعید نمکی وزیر بهداشت در صفحه توییتر خود نوشت: با پیگیری‌های انجام شده، جلسه اضطراری تشکیل و مصوب شد تمام پروازها به چین تا اطلاع ثانوی ممنوع شود.

شهروندان ایرانی که در چین هستند و قصد بازگشت به کشور را دارند نیز به همراه تیم پزشکی تحت مراقبت‌های ویژه به کشور بازگزدادنده می‌شوند.

همچنین رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز درباره تصمیمات اتخاذ شده در حوزه هواپیمایی و پروازهای بین المللی به ایسنا گفت: با تصمیم دولتمردان در جلسه بررسی راهکارهای پیشگیری از ورود ویروس کرونا و مقابله با آن، مقرر شد تا پروازهای رفت و برگشت چین به حالت تعلیق دربیاید.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که مسافران ایرانی در این کشور چگونه می توانند به ایران بازگردند این گونه توضیح داد: تمهیدات لازم برای بازگشت مسافران ایرانی از چین به کشور اندیشیده شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که در شبکه‌های اجتماعی و توسط برخی کاربران نگرانی‌هایی درباره ضد عفونی شدن هواپیماهایی که با آن پروازهای چینی انجام  می شود، مطرح شده است و آیا در این زمینه اقداماتی انجام می‌شود، گفت: همه اقدامات پیشگیرانه در در مقابله با ورود ویروس کرونا برای هواپیماها، مبادی ورودی و مسافران انجام می‌شود و این اقدامات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

گفتنی است پیش از این وزیر بهداشت خواستار توقف پروازهای ایران و چین شده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.