زنجان-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اکران فیلم های فجر برای پنجمین سال در استان زنجان آغاز می شود.

فیلم های فجر در سینماهای زنجان اکران می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:فاطمه کرباسی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان   در نشست خبری  شامگاه جمعه  با اشاره به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر،گفت: اکران فیلم های فجر برای پنجمین سال در استان زنجان آغاز می شود.

کرباسی  با بیان اینکه تولید و مصرف کالاهای فرهنگی از شاخصه های تاثیرگذار توسعه است، از آغاز بکار  سینما سیار شهرستان خرم دره،پردیس شهرستان خدابنده و فعالیت مجموعه فرهنگی و تجاری  و دو سینما در شهرستان ابهر خبرداد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  با بیان اینکه با راه اندازی این تعداد  سینما، مجموعه سینماهای استان به  ۹ عدد می رسد اظهارداشت:فیلم های فجر از ۱۵ بهمن   در دو سینمای روشا و بهمن اکران می شود.

کرباسی  یاد اور شد:  ۱۴ فیلم برای بزرگسالان و ۵ فیلم برای کودکان ونوجوانان استان زنجان اکران می شود.

این مسئول  با اشاره به فعالیت ۲۲ کارگروه در قالب ستاد دهه فجر استان زنجان، افزود: کارگروه فرهنگی بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه برنامه های فرهنگی اخذ و از مجموع برنامه های ارائه شده،۲۱۴ برنامه فرهنگی در دهه فجر انقلاب اسلامی اجرایی می شود.

کرباسی  با اشاره به سه پویش مردمی "من یک سلیمانی هستم"،"پرچم" و "انتقام سخت"همزمان با آغاز دهه فجر گفت: محفل انس با قرآن، یادواره شهدای ورزشکار و شب شعر طلوع  از جمله برنامه های فرهنگی این دهه است.

وی  در بخش دیگری از سخنانش افزود : آزمون قرآن و عترت  با حضور  ۲ هزار و ۴۰۶ نفر در ۴ گروه آغاز بکار کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.