رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از انجام بیش از چهارصد هزار ختم سوره «کوثر» در ایام دهه فاطمیه و شب و روز شهادت حضرت زهرا(س) در حرم مطهر رضوی خبر داد.

بیش از چهارصد هزار ختم سوره «کوثر» در دهه فاطمیه انجام شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شجاع گفت: در ایام دهه فاطمیه به همت واحد ختم تلاوت نور اداره علوم قرآنی، ۴۹۶ ختم سوره مبارکه کوثر توسط زائران و مجاوران بارگاه قدسی رضوی انجام شد.
وی با اشاره به اختصاص سوره مبارکه «انسان» به اهل‌بیت پیامبر(ص) و به ویژه حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: در این ایام همچنین بیش از ۳۰۰ هزار ختم سوره «انسان» با مشارکت زائران و مجاوران حریم قدسی رضوی انجام شده است.
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی تصریح کرد: در این ایام همچنین بیش از ۱۹۲ ختم سوره «نور»، ۵۲۱ ختم سوره «حمد» و ۹۰۶ هزار و ۳۹۹ ختم سوره «یس» توسط زائران و مجاوران آستان مقدس رضوی انجام شده است.
وی ابراز کرد: زائران و مجاوران حرم امام رضا(ع) در ایام دهه فاطمیه حدود ۲ میلیون «صلوات خاصه حضرت زهرا(س)» و همچنین یک میلیون و ۸۷۰ «صلوات خاصه امام رضا(ع)» را ختم کردند.
شجاع افزود: زائران و مجاوران بارگاه قدس رضوی در ایام دهه فاطمیه با مراجعه به پایگاه‌های واحد ختم تلاوت نور اداره علوم قرآنی واقع در رواق‌های دارالقرآن الکریم، حضرت زهرا(س) و دارالحجه برای انجام این ختم‌ها ثبت نام کردند.
وی اضافه کرد: تعدادی از متقاضیان ساکن در  شهرها و استان‌های سراسر کشور نیز از طریق رابطین طرح «یاضامن آهو» در فضای مجازی و از طریق پیام‌رسان‌های مختلف در انجام این ختم‌ها مشارکت کرده‌اند.
رئیس اداره علوم قرآنی یادآور شد: زائران و مجاوران علاقه‌مند به شرکت در ختم‌های قرآنی حرم مطهر رضوی می‌توانند در تمام ایام سال با مراجعه به واحد ختم تلاوت نور واقع در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی یا تماس با شماره ۳۲۰۰۲۵۶۰-۰۵۱ در این ختومات شرکت کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.