استاندار خراسان‌رضوی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، فرارسیدن فجر چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم انقلابی استان تبریک گفت.

بهمن‌ماه، یادآور آغاز جریان نوین در تاریخ پر افتخار ایران است

به گزارش قدس آنلاین، در پیام علیرضا رزم‌حسینی که به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر صادر شده، آمده است؛

در طلیعه چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی را گرامی‌ می‌داریم.

۱۲ بهمن‌ماه سالروز بازگشت شکوهمندانه امام خمینی(ره) به ایران اسلامی، یادآور پایان روزگار  طاغوت و آغاز جریان نوین در تاریخ پر افتخار ایران است.

«استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»؛ شعاری که مفهوم انقلاب را در پرتو هدایت‌های داهیانه پیر جماران، از چارچوب جغرافیایی میهن اسلامی‌مان صادر و ملت‌های بسیاری را بیدار کرد و امروز این مسیر با رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای در حال گسترش در جهان اسلام است.  

اکنون که چهل‌ویک سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، یاد و خاطره شهید والامقام و فرزند بی ادعای روح‌الله؛ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را که با تکیه بر مشی مبارزه با ظلم، آزادگی و استقلال، نقش بی‌بدیلی در صدور انقلاب اسلامی به خارج ‌از مرزها داشت، گرامی‌داشته و بر تداوم راه آن سردار دل‌ها تا فتح قله‌های دیگری در عرصه آزادگی و استکبارستیزی تاکید می‌کنم.

بدینوسیله فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب،   ملت شریف ایران به ویژه مردم خراسان‌رضوی و مشهدمقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت روزافزون میهن اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.