منابع دیپلماتیک از خشم و ناراحتی مقامات آمریکایی نسبت به اعتراضات علیه معامله قرن خبر دادند.

خشم آمریکا نسبت به اعتراضات علیه معامله قرن

قدس آنلاین؛ به نقل از الجمهوریه، منابع دیپلماتیک از نارضایتی مقامات آمریکایی نسبت به واکنش ها علیه معامله قرن خبر دادند.

در همین خصوص، منابع آگاه نسبت به اعمال فشار آمریکا بر نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب در قاهره وهمچنین تلاش برای ایجاد شکاف در مواضع کشورهای عربی علیه معامله قرن هشدار داده اند.

همچنین در این گزارش آمده است که مواضع آمریکا در قبال اعتراضات علیه معامله قرن منفعلانه بوده به طوری که جرد کوشنر داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به فلسطینیان توهین کرده و همین مسأله بیانگر مواضع منفعلانه آمریکا در این خصوص است.

در ادامه این گزارش آمده است: این اقدام آمریکا نشان از آن دارد که دولت ترامپ هیچ گونه اعتراضی را در خصوص معامله قرن نمی پذیرد.

گفتنی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در رونمایی از طرح صلح ادعایی خود موسوم به معامله قرن ادعا کرد: امروز گام مهمی به سوی صلح برداشته خواهد شد. حکومت‌های منطقه می‌فهمند که تروریسم و افراطی‌گری دشمن همه است. چند روز پیش با نتانیاهو و گانتز دیدار کردم؛ هر دو با من دیدار کردند و حمایت خود را از این تلاش‌ها اعلام کردند تا نشان دهند اسرائیل طرفدار صلح است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.