هفته هجدهم لیگ برتر امروز با چند بازی حساس در مشهد، تهران و آبادان ادامه می‌یابد. با توجه به نتایجی که دیروز به دست آمد و تراکتور و سپاهان خودشان را در جدول به پرسپولیس نزدیک‌تر کردند، نبرد امروز سرخ‌پوشان در آبادان 6 امتیازی شد.

نفتی ها آتش دربی را شعله ور می کنند

جواد رستم‌زاده/

 هفته هجدهم لیگ برتر امروز با چند بازی حساس در مشهد، تهران و آبادان ادامه می‌یابد. با توجه به نتایجی که دیروز به دست آمد و تراکتور و سپاهان خودشان را در جدول به پرسپولیس نزدیک‌تر کردند، نبرد امروز سرخ‌پوشان در آبادان 6 امتیازی شد.

*پیش دربی با نفتی‌ها

گل محمدی در دومین باری که قرار است روی نیمکت پرسپولیس بنشیند، مقابل صنعت نفت کاری سخت را برای گرفتن امتیاز کامل در پیش دارد. اسکوچیچ رفتنش قطعی است و می‌خواهد خاطره‌ای خوب در ذهن برزیلی‌های ایران حک کند. در این بازی شجاع خلیل‌زاده با وجود تمام حرف و حدیث‌ها می‌تواند در ترکیب تیم باشد. به این شرط که یحیی برای دربی احتیاط نکند.

امروز استقلال با فورانی از انگیزه و انرژی بابت پیروزی در آسیا به نبرد با دیگر نفتی لیگ یعنی نفت مسجد سلیمان می‌رود. تارتار معمولاً تیم‌های سختکوش دارد و اتفاقاً راه بستن مسیر تیم‌های بزرگ را خوب بلد است. مجیدی برای این بازی اعتراف کرده که جانب احتیاط را برای استفاده از ستاره‌ها رعایت می‌کند. همین موضوع باعث خواهد شد که احتمالاً استقلال متفاوتی را نسبت به بازی با الریان ببینیم. آبی‌ها امروز امتیاز از دست بدهند کارشان در لیگ برتر پیچیده‌تر از قبل می‌شود.

*دعوت سرآسیایی از هواداران

اما ساعت 15:15 در مشهد، قهرمانان این شهر که حالا در آسیا برای خود نام و نشانی دست و پا کرده‌اند در نخستین بازی به رهبری سرآسیایی در خانه میزبان ماشین سازی تبریز هستند. شهرخودرو با سرمربی جدیدش نشان داد که تیمی متفاوت شده و با اضافه شدن قاضی، خلعتبری و مهاجم اوکراینی احتمالاً همان تیمی خواهد شد که در مشهد امان میهمانان را می‌برد. سرآسیایی درباره مصدومان و محرومان تیمش در بازی مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: حسین مرادمند را نداریم و چند بازیکن ما هم هستند که دچار سرماخوردگی شدند و اعضای کادرپزشکی در حال مداوای آن‌ها هستند. ما باید انرژی‌مان را تقسیم کنیم.

سرآسیایی افزود: مهم‌ترین مسئله ما این است که برای دل مردم و هواداران کار کنیم و انرژی بگذاریم. من از هواداران خوب فوتبال استان خراسان خواهش می‌کنم که برای تجلیل و قدردانی از بازیکنان باغیرت شهر خودرو که کار بزرگی را رقم زدند، حتماً در ورزشگاه حاضر شوند، چون انرژی‌ هواداران کمک بزرگی به ما خواهد کرد تا به هدف بزرگی که داریم دست یابیم و کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

*غرش سپاهان

اما دیروز سپاهان در بازی مهیج دو بر صفر فولاد را برد. تراکتورسازی دو بر یک ذوب آهن را شکست داد. شاهین بوشهر نخستین پیروزی اش را با برد خیره کننده 3 بر یک بر پیکان در تهران به دست آورد. نساجی در خانه 3 بر یک مقابل سایپا شکست خورد. پارس جنوبی و گل گهر هم یک بر یک مساوی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.