۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 690628

وزیر بهداشت صبح امروز در دیدار با سفیر جمهوری خلق چین با تاکید بر اینکه برای مبارزه با طغیان کروناویروس با همه امکانات در کنار دولت و ملت چین هستیم، درعین حال محدودیت موقت در مراودات و تعلیق پروازهای ایران و چین را گریزناپذیر دانست.

در دیدار وزیر بهداشت با سفیر چین چه گذشت؟

قدس آنلاین: دکتر سعید  نمکی در دیدار با سفیر جمهوری خلق چین گفت: چین، کشور دوست و برادر ماست و مناسبات دیرینه دو کشور چین و ایران در حوزه های مختلف تداوم خواهد یافت.

وی افزود: برای مبارزه با طغیان کروناویروس با همه امکانات در کنار دولت و ملت چین هستیم، اما بعنوان متولی سلامت کشورم اولویتی بالاتر از سلامت هموطنانم نمی شناسم.

نمکی گفت: ابعاد بیماری‌زایی ویروس‌ کرونای جدید هنوز روشن نیست و به عنوان وزیر بهداشت و یک معلم ایمنی شناسی دانشگاه، معتقدم وضع محدودیت‌های موقت در مراودات و تعلیق پروازها از/ به چین در کُند کردن ورود ویروس، محدودیت انتشار و کاهش شیوع آن تا اطلاع ثانوی گریزناپذیر است.

بنابر  اعلام کانال خبری وزارت بهداشت، وی افزود: اطمینان دارم دانشمندان و کارشناسان و دولتمردان چین در کنار سازمان‌های بین‌المللی توان کنترل این بیماری را دارند و چین بزودی به دوران اوج و شکوفایی خود باز خواهد گشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.