خراسان شمالی-سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: همزمان با آغازدهه فجر، بهره برداری از پروژه های راهداری در هفت محور روستایی استان آغاز می شود.

۷ پروژه راهداری خراسان شمالی در دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل از جاده ای خراسان شمالی، جعفر شهامت با بیان اینکه این پروژه ها در سال جاری وارد مرحله عملیاتی شده است اظهار داشت: این پروژه های عمرانی، در قالب طرح ابرار، اجرا شده است.

وی افزود: پروژه های قابل افتتاح شامل تکمیل راه روستایی بیدواز و تکمیل راه روستایی  قره چاه درشهرستان اسفراین، بهسازی و روکش آسفالت محورروستایی اسطرخی در شهرستان شیروان، بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی سنخواست، رختیان و گیفان در شهرستان بجنورد و بهسازی و روکش آسفالت محورروستایی نجف در شهرستان مانه و سملقان است. 

وی گفت: برای اجرای این پروژه ها ۳۷ میلیارد و ۹۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است وبا بهره برداری از آن بیش از ۴۶ هزار نفر روستایی از مزایای آن بهره مند می شوند. 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در قالب طرح ابرار، ساخت ۷۰ کیلومتر راه روستایی در این استان آغاز شده است که تا پایان سال مالی جاری، به بهره‌براری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مسولیت ساخت بخشی از راه‌های روستایی، به این اداره کل در قالب طرح ابرار واگذار شده است اظهار داشت: به همین منظور، گروه ساخت راه روستایی در این اداره کل تشکل شده است که به صورت امانی، نسبت به اجرای پروژه هادر محورهای روستایی اقدام می کند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان اینکه در اجرای طرح ابرار، اولویت با ساخت و تکمیل راه برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار است افزود: امید است با اجرای این طرح، شاخص بهره مندی روستاییان استان از راه مناسب، ارتقا یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.