خراسان شمالی- امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه هنر بزرگ امام ما بسیج دل‌ها بود، گفت: امام خمینی (ره) مانند آهنربایی که پاره‌های فلز را دور خود جمع و حوزه مغناطیسی گسترده‌ای ایجاد می‌کند، در ولایت و امامت خود مانند یک آهنربای قوی و قدرتمند در حوزه مغناطیسی وسیع دل‌های شیفته عدالت و آزادی و اعتماد به نفس را به سمت خود کشاند و جذب کرد.

هنر بزرگ امام راحل بسیج دل‌های ملت ایران بود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن در بجنورد، با تبریک روز آغازین عزت، آقایی، سروری و سیادت در ایران اسلامی، اظهار داشت: این مهم با ورود امام راحل کلید خورد و نقطه عطفی در تاریخ ایران و اسلام به وجود آمد.

وی ادامه داد: در دوازدهم بهمن‌ماه سال ۵۷ امام نور آمد و جلوداران ظلمت رفتند، حکومت ظلمانی رفت و حکومت نورانی آمد و سردمداران کینه‌توز رفتند و امام روشن‌ضمیر و بصیر و عزتمند آمد.

وی اظهار داشت: درواقع یوم‌الله ۱۲ بهمن روز دل‌هایی است که با امام پیوند و گره خوردند، در این روز دل‌ها فرش راه امام شد و مردمی که سال‌های سال منتظر آمدن رهبر کبیر بودند امروز به آرزوی خود رسیدند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمرین ظهور است، افزود: خیلی از حادثه‌ها را دیده‌ایم که ما را برای ظهور امام زمان (عج) آماده می‌کند، یکی از آن‌ها روز ۱۲ بهمن است که از زمین و زمان آدم می‌جوشید و همه به استقبال مردی بزرگ و ابرمردی از سلاله انبیا و اولیا رفته بودند.

وی گفت: فرق نظام اسلامی با طاغوت این است که طاغوت بر جسم‌ها حکومت می‌کرد اما امام ما بر دل‌ها حکومت داشت و دل‌ها را به انقلابی درونی و تحولی الهی رساند.

وی اضافه کرد: بر اساس فرموده قرآن در سوره فجر چه طاغوت‌هایی که آمدند و رفتند، چه ستمگرانی آمده و قدرت‌نمایی کردند، چه افرادی که عِده و عُده و امکانات داشتند، تمدن داشتند اما همه این‌ها از بین رفتند؛ زیرا طغیان کردند و طغیان مقدمه سقوط است.

آیت الله یعقوبی افزود: آنان که در آبادی‌ها و شهرها طغیانگری می‌کنند و فساد را ترویج می‌دهند بدانند تازیانه کیفر الهی در کمین آن‌ها نشسته است؛ خدا در کمین نشسته است، صبر الهی زیاد است و به ستمکار مهلت می‌دهد اما او را از یاد نمی‌برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.