به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر محصولات فرهنگی متنوعی با محوریت انقلاب اسلامی از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تولید و به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) ارائه می‌شود.

تولید محصولات فرهنگی ویژه دهه فجر در حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، به منظور گرامیداشت ایام دهه فجر و آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی در جهت تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و متناسب با ایام دهه فجر طراحی و تولید شده است.

 کتاب‌های روایت یک سفر، کبوتران حرم، مبانی قرآنی گام دوم انقلاب، یک پنجره خورشید، سبک زندگی مدافعان حرم، تار و پود عاشقی، مشکات امامت و ولایت، پیکسل و ...از جمله محصولات فرهنگی ویژه دهه فجر است که از سوی اداره تولیدات فرهنگی با محوریت انقلاب اسلامی طراحی و تولید شده است.

همچنین طراحی فرم‌های مسابقه، بروشور، راهنمایی چهره به چهره زائرین توسط راهنمایان زائر مستقر در کیوسک‌ها نیز از دیگر خدمات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در دهه فجر است.

همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی وکتابخوانی همچون مدافع ولایت، خط حزب الله، کتاب نویسی خانوادگی وگروهی، ۱۲ تا ۱۲ و... از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی  در ایام دهه فجر است.

یادآوری می‌شود؛ در طول سال اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی تبلیغی متناسب با مناسبت‌های مختلف تولید و در اختیار زائران و مجاوران امام رضا(ع) قرار می‌دهد که تولید و توزیع محصولات فرهنگی با موضوع انقلاب ویژه دهه فجر از جمله این فعالیت‌های این اداره است

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.