قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی حرکتی برای احیاء ارزش‌های انسانی است که با خون شهدا به ثمر رسید.

انقلاب اسلامی حرکتی برای احیاء ارزش‌های انسانی است

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی در حاشیه گشایش نمایشگاه دستآوردهای ۴۱ سال رشادت و شهادت که به همت حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی و به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر برپاشده طی سخنانی گفت: خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم ضامن تداوم این حرکت ارزشی و انسانی بوده و خواهد بود.

وی تصریح کرد: احیاء ارزش‌های انسانی و ایجاد عزت نفس و اقتدار، انگیزه مردم از انقلاب اسلامی بود که با رهبری فردی به انجام رسید که خود دارای ارزش‌های متعالی دینی بود.

خاکسار قهرودی با اشاره به ایثار شهدایی که با نثار خون خود باعث به ثمر نشستن انقلاب شدند، گفت: تلاش برای توسعه آموزه‌ها و ارزش‌های دینی و رهایی از یوغ استعمارگران، ماحصل خون‌هایی بود که با استقامت و پایمردی آزادی خواهان در تحقق انقلاب به زمین ریخته شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی وجود ارزش‌های انسانی در جامعه و تلاش برای تحقق آن را ضامن بقاء انقلاب اسلامی عنوان و تأکید کرد: تا زمانی که ارزش‌های انسانی در جامعه هویدا باشد و مردم بر اساس آن حرکت کنند آسیبی به انقلاب نخواهد رسید و همه تلاش‌های دشمن برای نابودی انقلاب نیز خنثی خواهد شد.

مصطفی خاکسار قهرودی در ادامه سخنان خود با بیان ویژگی‌هایی برای جامعه اسلامی گفت: توکل به خدا و برخورداری از پشتوانه مردمی در کنار هم ضامن بقاء و عامل موفقیت جامعه اسلامی است.

وی انقلاب اسلامی ایران را الگویی برای ملت‌های ستمدیده از استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: همانطور که تا کنون شاهد هستیم بسیاری از ملت‌های مورد ظلم واقع شده در سراسر دنیا با تأسی از این انقلاب به مقابله با استعمار رفته و موفقیت‌های بزرگی را به دست آورده‌اند. شایان ذکر است، نمایشگاه ۴۱ سال رشادت و شهادت در طول دهه مبارکه فجر در چهارراه شهدا سازمان مرکزی آستان قدس رضوی میزبان زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.