فرماندار تربت حیدریه گفت: پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر۸۶ پروژه قابل افتتاح با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان و چهار پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

۸۶ پروژه قابل افتتاح با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در تربت حیدریه داریم

به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی در نشست خبری که با موضوع برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی ۸۶ پروژه قابل افتتاح با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان و چهار پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

فرماندار تربت حیدریه پروژه‌های داخل شهر تربت حیدریه و بخش مرکزی را ۵۵ پروژه با مبلغ ۶۵ میلیارد تومان ذکر کرد و ادامه داد: ۱۸ پروژه در بخش رخ با مبلغ ۱۳ میلیارد تومان و ۱۸ میلیارد تومان هم توسط بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح فاز یک پروژه اورژانس بیمارستان نهم دی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال افزود: پروژه‌های آبرسانی به روستای نسر با هزینه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین مجتمع مرغ تخم‌گذار با هزینه ۵ میلیارد تومان در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

رستمی با اشاره به برگزاری ۱۰۰ برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در دهه فجر بیان کرد: رویکرد ما در اجرای برنامه‌ها ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است و تمام تلاش ما این است که مراسمات مربوط به ایام الله به کانون‌های وحدت، همدلی و اتحاد تبدیل شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه با بیان اینکه پنجمین شهرستان بزرگ استان در حوزه اقتصاد مقاومتی هستیم، گفت: در این حوزه ۴۵ طرح سرمایه‌گذاری با ۱۰ هزار میلیارد ریال و ۳ هزار و ۴۰۰ میلیون یورو به امضا رسانده‌ایم.

وی افزود: البته هیچ فرد و جریان خاصی نمی‌تواند این موفقیت را حاصل تلاش خود بداند، بلکه حاصل یک کار جمعی است.

رستمی با بیان اینکه در موفقیت‌های بعد پیروزی انقلاب نیز هیچ فرد و گروهی حق ندارد، آن‌ها را به نام خود ثبت کند، گفت: در ناکامی‌های انقلاب نیز همه ما سهیم هستیم.

فرماندار تربت حیدریه در بخش دیگری با تاکید بر ضرورت تقویت عوامل پیروزی انقلاب، اظهار کرد: تقویت و معرفی این عوامل به نسل جدید بسیار مهم است زیرا این گروه نسل خاصی همراه با نیازهای ویژه خودش است و ما باید تلاش کنیم پاسخگوی این‌ها باشیم و آن‌ها را با آرمان‌های انقلاب آشنا کنیم.

وی همچنین از ایجاد اختلاف و فاصل بین مقام‌های انتصابی و انتخابی انتقاد و از آن به عنوان مهمترین آفت انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.