نمایشگاه «ایران؛ چهل و یک سال عزت، اقتدار و پایداری و امریکا؛ ظلم جنایت و ترور» به همت حوزه بسیج آستان قدس رضوی امروز ۱۲ بهمن ماه هم زمان با آغاز جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور قائم مقام آستان قدس رضوی در محل سازمان مرکزی آستان قدس رضوی گشایش یافت.

به همت حوزه بسیج آستان قدس رضوی انجام گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، مجید علوی تبار فرمانده حوزه بسیج آستان قدس رضوی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه بر نقش بسیج در تداوم انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد.
وی ایجاد تشکل‌های مبارزه علیه رژیم طاغوت را اصل و ریشه شکل‌گیری بسیج عنوان کرد که قبل از تحقق انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.
علوی تبار تصریح کرد: این هم افزایی بعد از انقلاب منسجم شد و اکنون در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، همچنان این تشکل در همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی حضور داشته و نقش مهمی را ایفا می‌کند.
فرمانده حوزه بسیج آستان قدس رضوی همچنین به نقش بسیج در تحقق اهداف انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و نقش این تشکل را در به صحنه آوردن نسل جدید انقلاب و آشنایی با اهداف آن بسیار مهم ارزیابی کرد.
 گفتنی است، نمایشگاه «ایران؛ چهل و یک سال عزت، اقتدار و پایداری و امریکا؛ ظلم جنایت و ترور» با همکاری سازمان تبلیغات سازمان فرهنگی و موسسه هابیلیان در مساحت ۴۵۰ متر مربع در محل ورودی سازمان مرکزی آستان قدس رضوی گشایش یافت.
در این نمایشگاه که از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه دایر خواهد بود، محتوای تروریسم آمریکایی، بصیرت افزایی، دستاوردهای ۴۱ ساله انقلاب، جهاد و شهادت در قالب ۸ غرفه به بازدید کنندگان عرضه می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.