در آستانه ورود به چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه بزرگ ملی «۱۲ تا ۱۲» (۱۲ بهمن تا ۱۲ فروردین) با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با همکاری معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی آغاز شد.

آغاز مسابقه ملی «۱۲ تا ۱۲ » در حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، این مسابقه بزرگ در هفت محور متنوع نظیر خوانش متن بیانیه، ارائه ایده، تولید فیلم و پادکست، ارسال آثار هنری در قالب‌های مختلف از قبیل نقاشی، خوشنویسی، طراحی، شعر و داستان با همکاری اعتاب مقدسه و مراکز فرهنگی کشور و با محوریت بارگاه منور امام هشتم(ع) اجرا می‌شود.
مسابقه بزرگ ملی «۱۲ تا ۱۲» با رویکرد ارائه راهکارها برای نقش آفرینی اعتاب مقدسه و موضوع تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جمع بندی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت haram.razavi.ir و شرکت در این مسابقه  یکی از برندگان این رقابت فرهنگی و ملی باشند.
این مسابقه شامل ۸۸ + ۸۸۸ جایزه ویژه از قبیل سفر به کربلای معلی، نگین انگشتری متبرک حرم مطهر رضوی، اقامت و پذیرایی با خانواده در مشهد مقدس و قم، شرکت در مراسم غباروبی و صدها هدیه متبرک و ارزشمند رضوی است.
همچنین هر فرد می‌تواند در یک یا چند محور از محورهای هفتگانه در این مسابقه شرکت کند و شرکت در محورهای مختلف فرصت برنده شدن را افزایش می‌دهد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در محورهای ۳،۴ و ۶ از پیامک استفاده کنند و کافی است به ترتیب نام مسابقه(گام دوم) و پاسخ را در یک جمله همراه با نام و نام خانوادگی خود به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ ارسال کنند. علاوه بر قرعه کشی نهایی که در نیمه شعبان انجام خواهد ‌شد به صورت روزانه نیز برنامه قرعه کشی انجام می‌شود و از طریق سامانه پیامکی مذکور به اطلاع برندگان خواهد رسید. محورهای ۵،۶ و ۷ از امتیاز ویژه در قرعه کشی برخوردار است و به برندگان این محورها جوایز نفیس اهدا می‌شود.
یادآور می شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف در حرم مطهر امام رضا(ع) انجام می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.