سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: آن چیزی که در مورد قلب گفته شد که من مشکل قلبی دارم، این دروغ است ولی مشکلاتی دارم.

نمی‌دانم چرا کسی به این باشگاه کمک نمی‌کند؟

قدس آنلاین: به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ عصر امروز پس از شکست تیمش در برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به تیم پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و در واقع بهتر از ما بودند. برای پیروز شدن در چنین بازی‌هایی لازم است که شما توان بالایی داشته باشید. تیمی مثل پرسپولیس آنقدر بازیکن باکیفیت دارد که شما هر زمان به آنها زمان بدهید بازیکنان آنها هر کاری می‌توانند برای تیمشان انجام دهند.

وی افزود: در نیمه اول پرس بسیار خوبی انجام دادیم ولی کمی به مشکل برخوردیم اما وقتی پرسپولیس گل زد، بازی آرام شد. وقتی نیمکت ما را هم ببینید متوجه می‌شوید، نفراتی ندارد که کمک حال تیم باشند ولی باز هم با همه این موارد به پرسپولیس تبریک می‌گویم ولی دوست نداشتم بازنده این بازی باشم.

اسکوچیچ در خصوص بی‌انگیزه بودن بازیکنان به خصوص عیسی آل کثیر در این بازی نیز گفت: ما همه فصل خوب بودیم و حالا بد شدیم و این فوتبال است. دلایل زیادی داریم که اینگونه شدیم. به نظر شما جایگاهی که صنعت نفت در آن قرار گرفته است، جایگاه طبیعی و نرمالی است؟ شما به چه دلیل می‌گوئید که ما در مقابل پرسپولیس بی‌انگیزه بودیم؟ چرا عقیده دارید که باید در برابر تیمی مثل پرسپولیس رقابت پایاپای داشته باشیم؟ چرا نباید بازنده باشیم؟

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین در خصوص مشکلات تیم ادامه داد: بازیکنان نفت بعد از ۶ ماه پول گرفتند. امروز دستیار اسلوونیایی من را در این بازی دیدید؟ بازی گذشته چی؟ چند بازی او را ندیدد؟ وی از تیم جدا شد چون پول وی به موقع پرداخت نشد. بعد از این ۶ ماه حالا می‌گوئید چرا بازیکن نگرفتید؟ حالا با این مشکلات مالی انتظار دارید در برابر پرسپولیس ببریم و حتی به آسیا برویم؟

اسکوچیچ با اشاره به اینکه فکر کنم برخی از شما در خصوص جذب رحیم زهیوی از ما سوال داشتید، بیان کرد: رحیم سه سال است که بازی نکرده است ولی چون پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته بود باید پولی می‌دادیم که پنجره باز می‌شد.

وی در خصوص آینده خودش نیز گفت: من هم سرمربی تیم هستم. هم آنالیز می‌کردم و هم بدن‌ساز بودم. ۱۵ – ۲۰ روز چند تا باشگاه خواهان من بودند؟ درنهایت بالای پنج تیم من را می‌خواستند. بعضی از باشگاه‌های خواهان من حاضر بودند پولی که بابت جریمه باید به باشگاه نفت می‌دادم را پرداخت کنند ولی من ماندم اما برای من بازیکن بیاوردید. حالا اکنون که من بعد از ۷ ماه حضور در باشگاه با مشکل مواجه هستم از من خواسته‌اند که اگر می‌خواهی بروی باید همه پول خود را بدهی و بروی؛ یعنی اینکه من اینجا هیچی به دست نیاوردم و باید ۴۰ هزار دلار دیگر هم بدهم که بروم.

اسکوچیچ اضافه کرد: آن چیزی که در مورد قلب من صحبت شد که من مشکل قلبی دارم این دروغ است ولی مشکلاتی دارم. اینجا دنبال درمان بوده‌ام حتی در آبادان ولی کسی به من کمکی نکرد و برای کمک به درمان باید به کشورم برگردم. این خیلی ساده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد قرارداد خود نیز گفت: من یک آدم حرفه‌ای هستم ولی در زندگی مسائل مهم‌تری هست. دیروز گفتند که من قرار است به سپاهان بروم در حالی به باشگاه گفتم که قصد دارم به خانه بروم و آن را مکتوب می‌کنم. چرا باید دروغ بگویم؟

اسکوچیچ عنوان کرد: چرا تیم‌های دیگر می‌توانند بازیکن بگیرند، بازیکن خارجی بگیرند و … ولی ما نمی‌توانیم؟ همین نفت مسجدسلیمان ۶ تا ۷ بازیکن جذب گرفته است ولی ما چه بازیکنی جذب کردیم؟ ۶ ماه است که یک دفاع وسط روی نیمکت نداریم و هر کدام مصدوم می‌شدند ما جانشین نداریم. شاید اشکال از مربی است و اگر می‌خواهید به آسیا بروید مربی را عوض کنید و به آسیا بروید.

وی افزود: نمی‌دانم چرا کسی به این باشگاه کمک نمی‌کند؟ ما مثل دیوانه‌ها از همه راه‌ها تلاش کردیم که به جایی برسیم.

اسکوچیچ در خصوص ماند یا نماندن خود در باشگاه صنعت نفت نیز گفت: باشگاه شرایط فیزیکی من را به‌خوبی می‌داند. اگر شرایطی که من دارم مهم‌تر از قرارداد من باشد من دیگر حرفی برای گفتن ندارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.