مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از نورپردازی ویژه ۱۱ نقطه از سطح شهر همزمان با آغاز جشن انقلاب خبر داد.

نورپردازی ویژه با بیش از ۱۹۰۰۰ متر طول در سطح شهر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علیرضا صحراگرد در خصوص نورپردازی سطح شهر گفت: همزمان با شروع جشن های دهه فجر طرح آذین بندی جدید در سطح شهر در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در ۱۱ نقطه از مناطق ۱۳ گانه شهر طرح جدید تونل نور پرچم مقدس ایران اجرایی شده است.

صحراگرد تصریح کرد: این طرح برای اولین بار در مشهد و به وسیله ریسه های LED سوزنی، با بیش از ۱۹۰۰۰ متر طول ریسه ها در سطح شهر اجرا شده است.

وی با اشاره به ۱۱ نقطه اجرا شده در سطح شهر گفت: در منطقه یک؛ پنج راه سناباد، تقاطع سناباد و راهنمایی، تقاطع فلسطین ۱۸، در منطقه دو؛ عرصه میدان شهدا، منطقه ۶ میدان شهدای مسجد گوهرشاد (پنجراه)، منطقه ۹، عرشه پل سواره هاشمیه وسید رضی، منطقه ۱۰؛ تقاطع بولوار اندیشه و استاد یوسفی (مقابل شهرداری منطقه ۱۰)، میدان حجاب، منطقه ۱۱؛ چهار راه آزاد شهر، منطقه ۱۲؛ عرشه پل چهل بازه و منطقه ثامن؛ ابتدای خیابان شهید اندرزگو نقاطی است که در این طرح نورپردازی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.