۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 690756

گیلان-مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: مقدمات برگزاری پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری بین المللی فراهم شده و تاکنون ۴ تیم خارجی وارد گیلان شده اند.

ورود وزنه برداران خارجی به گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان ؛ مریم بخشی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب با اشاره به آمادگی گیلان برای برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری، اظهار کرد: مقدمات برگزاری پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت جهان پهلوان نامجو به میزبانی گیلان فراهم شده و تاکنون چهار تیم خارجی وارد گیلان شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور دو مدرس وزنه برداری از کشور چین نگرانی هایی بابت ویروس کرونا وجود دارد، چه تمهیداتی در این راستا اندیشیده شده؟ افزود: سلامتی این دو مدرس حین ورود به کشور در فرودگاه بررسی شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد، علاوه بر این یک تیم پزشکی مجهز در هتل کادوس محل اسکان ورزشکاران خارجی مستقر است و روزانه سلامت ورزشکاران و مربیان و سرپرستان قبل از ورود به سالن مسابقات بررسی می شود.

بخشی، در خصوص اعلام آمادگی ۱۸ کشور برای حضور در مسابقات بین المللی وزنه برداری انتخابی المپیک، گفت: در حال حاضر کشور اوکراین در پی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی از حضور در مسابقات انصراف داد و همچنین کشور ترکمنستان به دلیل عدم آمادگی ورزشکاران انصراف خود را از حضور در مسابقات اعلام کرده است.

بخشی ادامه داد: مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت ۱۶ فردا در محل سالن ۶۰۰۰ نفره شهدای رشت برگزار می شود و مراسم اختتامیه مسابقات هم با حضور سعید سلطانی، وزیر ورزش و جوانان خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه تماشای مسابقات برای عموم مردم رایگان است، بیان کرد: از مردم ورزش دوست و قهرمان پرور گیلان برای تماشای پنجمین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری دعوت می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.