گیلان- مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از اجرای ۱۳۵ عنوان برنامه توسط کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر گیلان خبر داد و گفت: شاهد رشد ۱۱ درصدی برنامه های فرهنگ و هنری در گیلان هستیم.

برگزاری ۱۳۵ ویژه برنامه دهه فجر در گیلان

به گزارش روابط عمومی ارشاد اسلامی استان گیلان ؛ فیروز فاضلی  از اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر در گیلان خبر داد و یادآور شد: برگزاری چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان از دیگر ویژه برنامه های فرهنگی و هنری ایام الله دهه فجر در استان گیلان است.

وی از اجرای ۱۳۵ عنوان برنامه توسط کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر گیلان خبر داد و متذکر شد: این برنامه ها شامل ۲۳ نمایشگاه عکس و تجسمی، ۱۱ نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، ۱۰ جشن انقلاب، ۱۶ تئاتر خیابانی و صحنه ای، شش محفل انس با قرآن، ۱۰ عصری با شعر و خاطره انقلاب و ۹ مسابقه فرهنگی و هنری است.

فاضلی در ادامه به برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر از ۱۰ لغایت ۲۱ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: در این جشنواره آموزشگاه های آزاد هنری شهرستان رشت دستاوردهای یکساله خود را در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت به نمایش می گذارند.

وی با بیان اینکه امسال ۳۷ مرکز با اجرای ۶۷ برنامه به استقبال پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر می روند، اضافه کرد: شاهد رشد ۱۱ درصدی برنامه های فرهنگ و هنری در گیلان هستیم.

فاضلی همچنین از برگزاری ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه ها» در حاشیه اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر در گیلان خبر داد و عنوان کرد: فیلم های «منطقه پرواز ممنوع»، «تورنا دو»، «قطار آن شب»، «کاتی و ستاره» و «۲۳ نفر» در سانس صبح برای کودکان و نوجوانان اکران خواهد شد. فیلم های جشنواره فجر نیز در سانس های ۱۶، ۱۸ و ۲۰ در سینما میرزاکوچک اکران خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.