در هفته هجدهم لیگ برتر تیم قعرنشین شاهین شهرداری بوشهر با اولین بردی که به دست آورد به جمع برترین ها رسید.

شاهین بوشهر، خوشحال ترین تیم هفتۀ هجدهم

قدس آنلاین: دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر روز شنبه به پایان رسید و دو تیم استقلال و پرسپولیس که قرار است پنجشنبه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر بروند مقابل حریفان نفتی خود پیروز شدند. دو تیم سایپا و شاهین شهرداری بوشهر هم مثل پرسپولیس در خانه حریف پیروز شدند.

 نتایج مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر:

تراکتور تبریز ۲- ذوب آهن اصفهان یک

پارس جنوبی جم یک- گل ریحان البریز یک

پیکان تهران یک - شاهین شهرداری بوشهر ۳

نساجی مازندران یک - سایپا تهران ۳

سپاهان اصفهان ۲- فولاد خوزستان یک

استقلال تهران ۲ - نفت مسجدسلیمان یک

نفت آبادان صفر - پرسپولیس یک

شهر خودرو ۳- ماشین سازی تبریز یک

تیم هفته: شاهین شهرداری بوشهر

شاهین بوشهر اولین برد فصل خود را در تهران به دست آورد و توانست تیم پیکان را شکست بدهد. البته شاهین همچنان در قعر جدول قرار دارد اما این برد فاصله سه تیم انتهای جدول را به حداقل رساند. در واقع شاهین مسابقه‌ای ۶ امتیازی را از پیکان برد. در حال حاضر پیکان ۱۳ امتیازی، گل گهرسیرجان ۱۲ امتیازی و شاهین شهرداری بوشهر ۱۰ امتیازی در رده‌های چهاردهم تا شانزدهم جدول هستند.

بازیکن هفته: احمد نوراللهی

بازیکن پرسپولیس یک ضربه کاشته را به زیبایی تبدیل به گل سه امتیازی پرسپولیس کرد و به همین دلیل هم بازیکن هفته انتخاب شد. البته مهدی قائدی هم گل پیروزی بخش تیم استقلال را به ثمر رساند.

مربی هفته: ابراهیم صادقی 

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا با پیروزی پرگل مقابل نساجی مازندران بدون تعارف عنوان برترین مربی هفته را به خود اختصاص خواهد داد.  پیروزی نارنجی پوشان در ورزشگاه پر از تماشاگر شهید وطنی قائمشهر به دست آمد ضمن اینکه او در بازی رفت هم توانسته بود نساجی را شکست بدهد.البته در این بین از عملکرد یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی و میشو کریستیچوویچ مقابل رقبایشان را نباید به سادگی گذشت. 

بازی هفته: سپاهان - فولاد

مسابقه‌ای که هر دو تیم برای برد تا لحظه های آخر تلاش کردند و هجومی بازی کردند. در این مسابقه  استاد و شاگرد سابق مقابل یکدیگر قرار گرفتند. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از مسابقه نکونام را با کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق تیم ملی مقایسه کرد و جواد نکونام هم بعد از بازی پاسخ تندی به قلعه‌نویی داد و صحبت از حضور آشپز در فوتبال کرد. مسابقه دو تیم حساسیت‌های زیادی داشت که در نهایت با برد سپاهان به پایان رسید. 

ناکام هفته: رضا مهاجری

رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی بدون تعارف ناکام هفته هجدهم بود. مربی که در خانه و در حضور تماشاگران پرشمار و پرشور نساجی مازندران شکست سنگینی را از سایپا متحمل شد. 

گلزنان لیگ:


۹ گل:

عیسی آل کثیر( نفت آبادان)، شهریار مغانلو( پیکان) و مهدی قائدی ( استقلال )

۸ گل:

شیخ دیاباته استقلال

۷ گل:

کی روش استنلی( سپاهان)، مهدی ترابی( پرسپولیس) و محمد نوری( پارس جنوبی جم)

۶ گل: 

حسین مالکی( شاهین شهرداری بوشهر)، امیر ارسلان مطهری( استقلال) و علی علیپور( پرسپولیس)

۵ گل:

فراز امامعلی( پیکان)، ساسان انصاری( تراکتور تبریز) و یونس شاکری( گل گهرسیرجان)

جدول لیگ برتر تا پایان هفته هجدهم:

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.