خراسان شمالی- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گلایه از عدم ثبت برنامه ها و عدم فضاسازی مطلوب برخی دستگاهها و نهادها اظهار داشت: اگر در مناسبتهای مذهبی تبلیغات اسلامی و شهرداری و در مراسمات ملی شورای هماهنگی تبلیغات دست به کار نباشند؛ جز معدود نهادی، اقدام چشمگیری از سایر دستگاهها شاهد نیستیم.

فضاسازی برخی دستگاه های اجرایی خراسان شمالی در دهه فجر ضعیف است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شواری هماهنگی تبلیعات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام محمدعلی سالاری در دیدار اعضای ستاد دهه فجر استان با نماینده ولی فقیه استان افزود: برخی از دستگاهها در فضاسازی و تبلیغات حداقلی را هم اجرا نکرده اند.

وی ضمن قدردانی از کارگروهها و دستگاههای عضو ستاد از تشکیل بیش از ۱۳۷جلسه استانی و شهرستانی به مناسبت ایام ا... دهه فجر خبر داد و افزود: بیش از ۱۰هزار و ۷۴۱برنامه در بازه زمانی ۳۰دی ماه و سی ام بهمن توسط کارگروهها و سایر دستگاهها اجرایی خواهد شد که بسیاری از برنامه های مشابه و تکراری در سامانه ثبت گزارشات فیلتر شده است.

سالاری گفت: ۲۲کارگروه استانی و ۱۲کارگروه شهرستانی ذیل ستاد فعالیت داشته و کارگروه بسیج با بیش از ۲۵۰۰برنامه، کارگروه قرآن و تشکلهای دینی ۱۳۶۸برنامه، کارگروهی همیاری و خدمت رسانی؛ ۱۳۱۵برنامه، کارگروه زنان و خانواده؛ ۶۲۳ بیشترین برنامه را در سامانه ثبت کرده اند.

رئیس ستاد دهه فجر استان همچنین سپاه جوادالائمه ع استان، اداره کل آموزش و پرورش، ناحیه بسیج بجنورد، اداره کل کتابخانه های استان و سازمان جهاد کشاورزی را نیز بیشترین ثبت کننده برنامه در بین دستگاهها عنوان کرد.

حجت الاسلام سالاری با بیان انیکه در بین شهرستانها بجنورد با ثبت ۳۶۳۵ برنامه بیشرین برنامه را داراست از ثبت بیش از ۲۹۰۸برنامه توسط سایر شهرستانها خبر داد و افزود: یقینا در مرکز استان و سایر شهرستانها افزون بر آمار ثبت شده برنامه های متعدد دیگری نیز اجرایی خواهد شد که امکان ثبت آنها در سامانه فراهم نبوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.