مهاجم ارزشمند تیم استقلال تهران برای مسابقه مهم آخر هفته بازیکنان این تیم را همراهی نمی‌کند.

 دیاباته دوباره دربی را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایلنا،  تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود و با نتیجه دو بر یک به برتری دست پیدا کرد اما مهاجم ارزشمند این تیم با آسیب دیدگی رو به رو شد.

شیخ دیاباته که در دقایق ابتدایی نیمه اول مصدوم شده بود نتوانست به بازی ادامه بدهد و با درخواست از کادرپزشکی از زمین خارج شد تا نگرانی بزرگی برای هواداران استقلال شکل بدهد. دیاباته که انگیزه حضور روی نیمکت نداشت مستقیم به رختکن رفت و چهره درهم او نشان می‌داد که مصدومیت بزرگی برای او شکل گرفته است.

بلافاصله پس از بازی فرهاد مجیدی در نشست خبری ابراز امیدواری کرد که دیاباته به بازی مقابل پرسپولیس می‌رسد و اعلام کرد که این بازیکن مشکلی برای همراهی کردن آبی پوشان نخواهد داشت. در میکسدزون ورزشگاه اما دکتر کاوه ستوده، پزشک باشگاه اعلام کرد آزمایش‌های دقیق وضعیت این بازیکن را مشخص خواهد کرد.

پس از انجام آزمایش‌های دقیق و بررسی میزان مشخص آسیب دیدگی شیخ دیاباته که از ناحیه چهارسرران صورت گرفته است معلوم شد که مهاجم باارزش این تیم نمی‌تواند برای مسابقه هفته نوزدهم برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزاید این تیم را همراهی کند و کادرفنی این تیم باید به دنبال جانشین او باشند.

نکته جالب درباره مصدومیت شیخ دیاباته و از دست دادن دربی نود و دوم، غیبت او در مسابقه قبلی برابر پرسپولیس بود که همانند بازی روز گذشته برابر نفت مسجد سلیمان مصدوم شد و نتوانست برابر سرخپوشان بازی کند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.