گیلان- ارسلان زارع استاندار گیلان در نخستین روز دهه مبارک فجر با همراهی مسئولان و مدیران استان، در گلزار شهدای شهر رشت حضور یافت و با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

ادای احترام استاندار گیلان به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ زارع در مراسم آغار برنامه‌های دهه مبارک فجر با همراهی مسئولان و مدیران استان در گلزار شهدای انقلاب اسلامی شهر رشت حضور یافت و با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

ارسلان زارع رویکرد توجه به ایجاد اشتغال توسط مسئولین را مهم ترین دغدغه مردم دانست و خاطر نشان کرد:ایجاد اشتغال یکی از موضوعات محوری پروژه های دهه فجر سال جاری است که با تلاش بخش خصوصی همراهی ۳ قوه ومشارکت گروهای سیاسی و مردم توانستیم پروژه های خوبی را آماده بهره برداری کنیم .

وی با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر فرصت مغتمی برای اطلاع رسانی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری  اسلامی ایران  می باشد ،گفت : در دهه فجر امسال  علیرغم تمامی تنگناها میزان پروژه ها نسبت به سال گذشته رشد مطلوبی داشته است .

برای دهه مبارک فجر سالجاری با تلاش و کوشش تمامی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی ۹۵۵ پروژه که بیشتر در زمینه‌های گردشگری، صنعتی، کشاورزی، عمران شهری و روستایی، فضاهای آموزشی، ورزشی، فناوری اطلاعات و بندری  است با اعتباری بالغ بر  دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.