ارتش آمریکا، سربازانی که طی هفته‌های گذشته به چین سفر کرده‌اند را ۱۴ روز قرنطینه می‌کند.

سربازان آمریکایی که به چین سفر کرده‌اند قرنطینه می‌شوند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، فرماندهی ارتش آمریکا در کره جنوبی اعلام کرد که به دنبال انتشار ویروس کرونا، برای هر نظامی که اخیراً به چین سفر کرده است، یک قرنطینه ۱۴ روزه در نظر گرفته است.

این نهاد همچنین افزود شیوع این ویروس جدید می‌تواند به آمادگی نظامی آسیب برساند.

بر اساس گزارش این فرماندهی، هیچ نیروی آمریکایی به استان ووهان که مرکز انتشار این ویروس بوده، سفر نکرده است با این حال برای احتیاط بیشتر همه کارمندان و نیروهایی که طی یک ماه گذشته به چین سفر کرده اند پس از بازگشت به مدت ۱۴ روز در فرماندهی نیروهای آمریکایی در کره جنوبی قرنطینه می‌شوند.

این اقدامات فقط برای سربازان آمریکایی و کارمندان فرماندهی اعمال می‌شود. با این وجود، پیشنهاد شده خانواده نظامیان، غیرنظامیان وزارت دفاع آمریکا و پیمانکاران اقدامات پیشگیرانه را در نظر داشته باشند.

روز گذشته ژنرال رابرت آبرامز، فرمانده نیروهای آمریکایی در کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش آمریکا انتشار این ویروس را تهدید جدی تلقی نمی‌کند، اما اقدامات لازم برای پیشگیری از آن را در نظر می‌گیرد.

امروز یکشنبه کره جنوبی سه مورد دیگر از ابتلا به ویروس کرونا را تایید کرد که در مجموع تعداد مبتلایان در این کشور به ۱۵ نفر رسیده است. ۸۷ تن دیگر که مشکوک به ابتلا به این ویروس هستند در قرنطینه به سر می‌برند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.