استاندار خراسان رضوی گفت: استان با توجه به قابلیت‌های خود تا سقف ۵ میلیارد دلار می‌تواند به کشورهای مختلف صادرات داشته باشد.

خراسان رضوی ظرفیت صادرات ۵ میلیارد دلاری را دارد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی در جمع صادرکنندگان و کارآفرینان نمونه استان خراسان رضوی اظهار داشت: در گام دوم انقلاب باید با تحول در نظام اداری کشور، مسیر را برای توسعه پایدار هموارتر کرد.  

وی با تاکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی سردار سپهبد شهید سلیمانی گفت: در شرایطی که برخی جوانان با استناد به شایعات فضای مجازی نسبت به مدیران بی‌اعتمادند، شاهد تشییع مثال‌زدنی یک سردار بزرگ اسلام در نظام جمهوری اسلامی بودیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این ویژگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از آبروی خود برای نجات افراد مظلوم هزینه می‌کرد باید برای سایر مسئولان درس عبرت باشد.

رزم‌حسینی در ادامه با بیان اینکه خراسان رضوی تا ۵ میلیارد دلار ظرفیت صادرات دارد، افزود: استان با توجه به قابلیت‌های خود تا سقف ۵ میلیارد دلار  می‌تواند به کشورهای مختلف صادرات داشته باشد.  

وی خاطرنشان کرد: در خراسان رضوی برای مدیریت استان این توفیق حاصل شده که ارکان حکومت را برای حمایت از کارآفرینان و فعالان اقتصادی پایه کار بیاورد.  

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر اعلام می‌شود ۱۱۷ هزار شغل در یک سال گذشته ایجاد شده ‌آن هم در شرایط اعمال تحریم‌های شدید اقتصادی بر کشور، کار بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

رزم‌حسینی با اشاره به ظرفیت ستاد تدبیر خراسان رضوی برای کمک به صادرکنندگان استان افزود: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با کمک فعالان اقتصادی بخش صادرات، موانع استانی این بخش را برای بررسی و رفع آن در ستاد تدبیر احصاء خواهد کرد.  

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که اگر کشوری در حوزه اقتصاد قوی باشد علاوه بر برخورداری از امنیت پایدار، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر در شرایط تحریم، امنیت پایدار در کشور حاکم است و چرخ اقتصاد می‌چرخد باید شکرگزار خداوند متعال باشیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.