البرز- معاون شهردار کرج گفت:هجدهم بهمن و برای اولین بار شاهد اجرای برنامه گروه شادپیمایی از میدان کرج تا میدان شهدا توسط عروسک های غول پیکر هفت متری خواهیم بود.

اجرای گروه شادپیمایی توسط عروسک‌های غول پیکر در کرج

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، علیرضا رحیمی در تشریح برنامه های دهه مبارک فجر افزود: مسابقه های ورزشی محلات از امروز با حضور بیش از ۲۰ هزار شرکت کننده در ۱۵ رشته آغاز می‌شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری جشن انقلاب و خانواده، عنوان کرد: جشن بزرگ انقلاب و خانواده ساعت ۱۸ روز هفدهم بهمن ماه در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار می شود، ضمن آنکه حضور برای شهروندان رایگان است.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج ادامه داد: اجرای گروه شادپیمایی از میدان کرج تا میدان شهدا یکی دیگر از برنامه های این سازمان در دهه مبارک فجر است؛ این برنامه بیستم بهمن ماه توسط عروسک های غول پیکر هفت متری برای اولین بار در کرج برگزار می شود.

رحیمی به برپایی نمایشگاه فرق و ادیان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با محوریت تهاجم فرهنگی و در زمینه های فرق و ادیان برپا می شود.

این مسئول همچنین از برپایی ایستگاه های سلامت در تمام مناطق شهرداری کرج خبر داد و گفت: این ایستگاه ها از پانزدهم تا هفدهم بهمن در ایستگاه های مترو فردیس، گلشهر و مهرشهر میزبان علاقه مندان خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فضاسازی و آذین بندی مناطق ۱۰ گانه کرج نیز انجام شده است، یادآور شد: نمایشگاه بزرگ انقلاب در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن و با فعالیت ۱۵۰ غرفه برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.