معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: پنجاه و دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای نمادی از دانش داخلی و توان دانشمندان ایرانی است.

نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای نماد توان دانشمندان ایران است

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری در مراسم افتتاح پنجاه و دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در مشهد افزود: طبق قانون ان. پی. تی دستیابی به این انرژی برای مقاصد صلح آمیز برای همه کشورها آزاد است.

وی ادامه داد: انرژی هسته‌ای در حوزه‌های مختلف صنعت، پزشکی، کشاورزی و دیگر حوزه‌ها فواید و کاربردهای بسیار دارد و همین امر موجب اهمیت آن می‌شود.

وی با اشاره به کارنامه ایران در استفاده صحیح از این دانش گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دستیابی به سلاح هسته‌ای را از نظر شرعی حرام می‌دانند لذا تمام فعالیت‌های ما در این حوزه در راستای برنامه‌های صلح آمیز است.

جعفری افزود: این نمایشگاه ماحصل زحمات دانشمندان بومی است و نشان از توانمندی و دانش دانشمندان جوان ایرانی دارد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت‌های فراوان در حوزه پیروزی انقلاب است، انقلاب اسلامی بر اساس سه رکن اصلی و اساسی ایجاد شد و رکن مهم آن مردم بودند که شامل همه طبقات مختلف جامعه می‌شود.

وی گفت: رکن دوم پیروزی انقلاب، امام خمینی (ره) و رکن سوم نیز دین مبین اسلام و مکتب عاشورایی است.

معاون استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۵۳ هزار برنامه به منظور گرامیداشت دهه فجر در این استان برگزار می‌شود افزود: مهمترین وظیفه ما در کنار این برنامه‌ها این است که  قدردان مردم فهیم باشیم، مردمی که با شرکت در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی نشان دادند قدردان خادمان خود هستند و در بزنگاه‌های مختلف از نظام و انقلاب حمایت کرده‌اند.

وی ادامه داد: مردم همچنین در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با حضور پرشور خود پاسخ بسیار قاطعی به معاندین خواهند داد و با حضور گسترده در انتخابات دوم اسفندماه نیز پاسخ محکمی را به دشمنان می‌دهند و مسوولان نیز ضمن قدردانی از مردم باید تلاش کنند خدمات ویژه‌ای به مردم ارائه کنند.

وی همچنین با اشاره به ویژگی‌های امام خمینی(ره) گفت: تاکنون نتوانسته‌ایم شخصیت و ویژگی‌های امام راحل آنطور که باید و شاید به جامعه و جوانان معرفی نموده و بشناسانیم.

جعفری افزود: همچنین نتوانسته‌ایم ابعاد مختلف زندگی رهبر معظم انقلاب را در حوزه‌های مختلف بشناسانیم لذا افزایش شناخت جامعه از شخصیت ایشان ضروری است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.