مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی از بهره برداری ۳۲ پروژه با ۱۱۲ کلاس درس جدید در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

بهره‌برداری از ۱۱۲ کلاس جدید در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، جاسم حسینپور اظهار کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی مجموعا ۳۲ پروژه با  ۱۱۲ کلاس و زیربنای ۱۳ هزار و ۴۷۳ مترمربع و هزینهای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۱ پروژه از محل اعتبارات دولتی، سه پروژه به‌صورت صددرصد خیرساز و ۱۸ پروژه نیز با مشارکت دولت و خیرین بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا دهه فجرجمع پروژه‌های افتتاحی به ۳۳۵ پروژه با ۱۳۶۴ کلاس و زیربنای ۱۷۰ هزار و ۹۴۵ مترمربع خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی، حسین پور با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید گفت: از ابتدای سال ۹۲ تا دهه فجر ۹۸ مجموعا ۱۴۶۵ پروژه با ۷ هزار و ۱۹۶ کلاس و زیربنای ۸۹۸ هزار و ۱۸۵ مترمربع در سطح استان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی خراسان رضوی که بیش از ۱۱ هزار مترمربع زیربنا دارد و در یکی از مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد واقع شده با ظرفیت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تا مهر ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید که به نام شهید والامقام سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.