در دومین روز از دهه مبارک فجر ۹ طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان در بخش انابد افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح همزمان ۹ طرح برق رسانی با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان در انابد بردسکن

 محمدرضا پورکریمی مدیر اداره برق شهرستان بردسکن در مراسم افتتاح احداث ۲۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط دو مداره در جهت تامین برق شرکت آسیا پی جویی بینالود که با حضور فرماندار بردسکن، معاون فرماندار،بخشدار انابد، رئیس و اعضای شورای شهر،شهردار انابد، فرمانده بسیج امام رضا(ع)، نیروی انتظامی بخش و تنی چند از روسای ادارات در بخش انابد برگزار گردید، گفت: تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین برق، ظرفیت سازی در شبکه برق به منظور تأمین برق مشترکین جدید از اهداف اجرای پروژه های برق رسانی است.

وی افزود: بالا بردن بهره وری توزیع انرژی با هدف کاهش تلفات شبکه و کاهش نرخ انرژی توزیع نشده در شبکه نیز دیگر اهداف پروژه است.

پورکریمی با بیان اینکه تعداد مشترکین برق شهرستان بیش از ۳۶ هزار است، اظهارداشت:در حال حاضر روستاهای دوق آباد، چشم سفید و زیراب مناطقی هستند که برق ندارند که با تخصیص اعتبارات لازم سریعا این روستاها برق دار خواهند شد.

همچنین مجتبی شاکری فرماندار بردسکن در این مراسم از تخصیص اعتبارات ۱۰۰ درصدی برق شهرستان خبر داد و افزود: شهرستان بردسکن دارای معادن زیادی بخصوص در بخش انابد است که این بخش در آینده میتواند به قطب معدنی تبدیل گردد، لذا تامین برق یکی از توسعه های اقتصادی برای معادن خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.