مازندران- جانشین سپاه کربلای مازندران از بهره برداری از ۵ سالن ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

۵ سالن ورزشی در دهه مبارک فجر در مازندران به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ حسین محمدرضایی صبح یکشنبه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اجرای ۹ هزار و ۶۰۰ برنامه در این ایام، اظهار کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۸۴ اردوی جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار استان برگزار می شود.

وی به برگزاری ۲ هزار و ۲۳۸ یادواره شهدا در ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در این راستا ۲ هزار یادواره شهدا با عنوان « لاله های روشن» در ۲ هزار مدرسه مازندران برگزار می شود.

سرهنگ محمدرضایی با اشاره به اینکه یکی از مولفه های قدرت نظام، تقویت روحیه ایثار و شهادت است، اضافه کرد: بدنبال برگزاری این یادواره ها در مدارس مازندران، ۴۰ هزار یادواره در مدارس کشور برگزار می شود.

جانشین سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه در این ایام یکهزار و ۸۷۶ مسابقه ورزشی برگزار می شود از افتتاح ۸۵ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی و ۲۵ طرح اقتصاد مقاومتی خبر داد.

سرهنگ محمدرضایی یادآور شد: ۳۲۲ نمایشگاه علمی، ۳۶۶ نمایشگاه فرهنگی، ۱۴۵ نمایشگاه هنری و ۹۴ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دهه مبارک فجر برگزار می شود.

وی از افتتاح ۱۳ پایگاه مقاومت خبر داد و گفت: برگزاری ۳ هزار ۵۱۵ نشست بصیرتی و فرهنگی و دیدار با ۲ هزار و ۶۷۰ خانواده معظم شهدا و ۸۷۴ نفر از ایثارگران از دیگر برنامه های سپاه کربلا مازندران در این ایام است.

جانشین سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد دچار خودتحریمی هستیم، خاطرنشان کرد: خودتحریمی در بخش های مختلف کشور از جمله برخی دولتمردان، مجلس شورای اسلامی، نظام بانکی، رسانه ها، وعاظ و اساتید دانشگاه وجود دارد که باید مرتفع شود.

سرهنگ محمدرضایی با تاکید بر اینکه تا وقتی همراهی مردم در تمام عرصه ها وجود دارد، نگران انقلاب و نظام نیستیم، انتخابات را نماد مردمسالاری دینی خواند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.