اصفهان - مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت:۲۶۰ طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در اصفهان افتتاح می شود.

 ۲۶۰ طرح برق رسانی در اصفهان افتتاح می شود

به گزارش خبرنگارقدس انلاین از اصفهان، حمیدرضا پیرپیران صبح روز شنبه باتشریح عملکرد شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در دهه مبارک فجر امسال ۲۰۰ کیلومتر بازسازی و تقویت شبکه و فیدرگیری را به منظور کاهش خاموشی راخواهیم داشت وهمچنین ۳۸کیلومتر احداث روشنایی معابر و بیش از ۱۹۷ کیلومتر شبکه برق رسانی به همراه نصب ۱۱۶ ترانس و تجهیز پست از جمله پروژه‌های آماده افتتاح است.

وی با اشاره به چشم انداز شرکت توزیع برق اصفهان گفت:با نصب ۱۷ هزار کنتور فهام به طور قطع تلفات کاهش برق را درپی خواهد داشت وهمچنین به منظور تکمیل ساختارهای هوشمند و کاهش خاموشی ها علاوه بر بکارگیری خط گرم که هر سال افزایش می ییابد ۵۳۹ نقطه اتوماسیون نیز ایجاد شده است.

وی افزود: یکی از شاخص های رضایمتندی و پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، ظرفیت سازی برای زمان های اوج مصرف و پذیرش مشترکین جدید است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اذعان داشت: ۲۲۹ پستهای زمینی و هوایی با ظرفیتی بالغ بر ۵۰ مگاولت آمپر در جهت ایجاد پایداری شبکه و کاهوش خاموشی ها نصب  و تجهیزشده است.

حمیدرضا پیرپیران بیان نمود: قبل از انقلاب در صنعت برق وابستگی زیادی به تجهیزات خارجی بود ولی هم اکنون بیش از ۹۵ درصد تجهیزات مورد نیاز از داخل تأمین و برای اجرای آنها از متخصصان داخلی استفاده می شود.

این مقام مسئول از حذف قبوض کاغذی خبرداد و تصرح کرد: امسال طرح حذف قبوض کاغذی به منظورجلوگیری از اسراف وقطع درختان ودر نهایت صرفه جویی به عنوان یک طرح کلان ملی علاوه بر صرفه جویی میلیاردی و حذف ارز بری در تکمیل زیر ساخت های مدیریت کشور، ارائه خدمات الکترونیک شرکت برق را از ۹۲ درصد به ۹۵ درصد افزایش داده است.

وی با اشاره به ضرورت کاهش تلفات در شبکه برق افزود: در سال ۹۳کاهش تلفات در اصفهان حدود ۹/۷ درصد بوده که این میزان در سال جاری  به ۲/۶ درصد رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.