اصفهان-مدیرکل صداوسیما مرکز استان اصفهان گفت: برای نخستین بار مستندی از ده بانوی کارآفرین اصفهانی در صداوسیمای مرکز اصفهان در مرحله تولید است.

تولید مستندی از ۱۰بانوی کارآفرین اصفهانی

اصفهان - بهرام عبدالحسینی، مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان در نشستی با اصحاب رسانه که صبح امروز   با اشاره به رتبه صداوسیمای مرکز اصفهان در بخش‌های مختلف گفت: شش ماه ابتدایی سال طبق ارزیابی ستاد امور استان‌ها رتبه سیمای مرکز از ۱۶ به رتبه دوم در کشور رسید و این نشان می‌دهد تلاش‌های زیادی برای جلب رضایت مخاطب انجام داده‌ایم.

وی افزود: در حوزه خبر سال گذشته رتبه دوم و امسال در فصل پاییز رتبه سوم کشور را کسب کردیم. در حوزه صدا رتبه صداوسیمای مرکز اصفهان در سال ۱۳۹۶ بیست و نهم یا هشتم بود که سه‌ماهه ابتدایی امسال آن را به شانزدهم رساندیم. در حوزه سیما نیز سه تله‌فیلم در یک سال اخیر آماده پخش‌ شده و ساخت دو تله‌فیلم دیگر نیز در دستور کار قرار داد.

مدیرکل مرکز صداوسیمای اصفهان با اشاره به ارتقای کیفیت برنامه‌های این مرکز در حوزه مستند گفت: مستند میراث کهن با همکاری میراث فرهنگی برای معرفی جاذبه‌های استان تهیه و پخش شد و برای اولین بار در استان از ۱۰ بانوی کارآفرین مستندی توسط بانوان هنرمند تهیه شد که امیدواریم سه ماه اول سال آینده از آن رونمایی کنیم.

عبدالحسینی تصریح کرد: در حوزه خبر گزارش‌های تولیدی و مستند خوب و فاخری تولید شد که یک نمونه آن با عنوان «سنگ‌آهن» پیرامون خام فروشی سنگ‌آهن در کشور، توانست تکان بزرگی ایجاد و رتبه الف را کسب کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان با اشاره به ضعیف بودن این مرکز به لحاظ زیرساخت اظهار کرد: استان‌های درجه دو و سه بودجه استانی بهتری دارند اما اصفهان در حوزه بودجه استانی ضعیف است و به همین دلیل زیرساخت‌های فرسوده‌ای دارد بااین‌حال تلاش کردیم که نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های یک سال اخیر هزینه کنیم که بخشی از آن به‌واسطه تلاش همکاران در حوزه فنی جذب‌شده و امیدواریم بتوانیم زیرساخت‌های خود را بهسازی و بازسازی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.