رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با تقدیر از فعالیت قرارگاه رسانه‌ای استان گفت: این قرارگاه تبدیل به الگویی کشوری شده است.

قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی ‌به الگوی کشوری تبدیل شد

به گزارش قدس آنلاین، عباس محمدیان ظهر امروز در محل اداره کل ارشاد خراسان رضوی اظهار داشت: ما رسانه‌ها علمدار حرکت بصیرت‌بخشی به مردم هستیم و وظیفه سنگینی داریم. تلاش رسانه‌ها، ناامیدی در جامعه را کاهش می‌دهد و در این زمینه قرآن مجید، بزرگترین الگوی رسانه‌ها می‌تواند باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی بیان کرد: نبود نهاد صنفی قوی، خلاءهای قانونی، بیمه، امنیت شغلی، هزینه‌های تحمیل شده همچنان برای رسانه‌ها باقی است. ناکارآمدی دستگاه‌های دیگر را رسانه‌های خراسان رضوی باید پوشش دهند که باری بر دوش آن‌هاست.

وی با طرح این سئوال که وظایف امروز رسانه‌ها چیست؟ آیا راه و روش شهدا را رفتیم یا هر جریان سیاسی رسانه ابزار و شهدا را نردبان صعود خود کرد؟ گفت: خراسان رضوی دومین قطب رسانه‌های کشور نام گرفته اما رسالت خودمان را نتوانستیم انجام دهیم. قانون اصلاح مطبوعات را در مجلس پیگیری کردیم اما نیاز به همگرایی داریم.

محمدیان با اشاره به اینکه باید رسانه‌های استان این مطالبه بحق را با صدای واحد دنبال کنند تصریح کرد: گعده‌های روزنامه‌ها و سرپرستی‌ها باید هر ماه برگزار شود؛ شعار صندوق رسانه را دادیم که از زیر پوشش صندوق هنر بیرون بیاییم، اکنون ۲۵۰۰ نفر رسانه‌ای در استان داریم و ۷۰ نشریه که منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: دنبال اصلاح قانون مطبوعات باشیم و پیگیری کنیم تا صندوق رسانه مستقل ایجاد شود؛ حتی یک تعاونی نداریم در حالی که بسیاری از اتحادیه‌های صنفی دارند. در این زمینه نگاهمان به دولت و مجلس نباشد زیرا در استان  مشکلات خبرنگاران را با همگرایی حل کنیم.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد قرارگاه رسانه در خراسان رضوی الگوی کشوری شده ‌و امروز رسانه‌های خراسان رضوی پیشگام جریان‌ها هستند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.