خراسان شمالی- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: نوسانات ارزی علت عدم استقبال سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های بزرگ ورزشی است.

نوسانات ارزی علت عدم استقبال سرمایه گذاران بخش خصوصی از پروژه های نیمه تمام ورزشی
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کوروش بهادری بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری گفت: در حال حاضر ۱۰ سالن ورزشی نیمه تمام در این استان با پیشرفت های فیزیکی مختلف وجود دارد.
وی از ابلاغ ۱۳۰ میلیارد ریال از مجموع اعتبارات منظور شده سفر ریاست جمهوری به بخش ورزش استان خبر داد و گفت: سفر ریاست جمهوری به استان ۸ مصوبه داشت که ۳۰ طرح در قالب این مصوب و تعریف شده است.
وی افزود ۴۶۵ میلیارد ریال از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان در بخش ورزش مصوب شد که از این میزان ۲۲۰ میلیارد ریال برای سال ۹۸ و ۲۴۵ میلیارد ریال برای سال ۹۹ در نظر گرفته شده است.
بهادری در ادامه در رابطه با پروژه های ورزشی در شهرستان راز و جرگلان گفت: در حال حاضر ۵ سالن ورزشی در این شهرستان در حال ساخت است که مبلغ ۸ میلیارد تومان برای تکمیل اختصاص داده شده است.
وی در ادامه به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه ورزشی همزمان با دهه فجر در استان اجرا می شود که اجرای طرح ملی فجر تا نوروز در تمامی شهرستان ها و برگزاری همایش طرح سن طلایی های بالای ۶۰ سال از مهمترین عناوین برنامه های این اداره کل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.