مدیرکل راه آهن خراسان گفت: دو مسیر ریلی جدید مشهد- ارومیه و مشهد - بستان آباد در برنامه پیش فروش بلیتهای قطارهای مسافربری نوروزی سال نو قرار گرفت که پارسال وجود نداشت.

دو مسیر جدید به قطارهای نوروزی مشهد افزوده شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی نصیری ورگ افزود: در حال حاضر قطارهای مسافربری در مسیر ۳۱ شهر و مرکز استان و مشهد جا به جا می شوند و علاوه بر آن واگن حمل خودرو در ۶ مسیر برای انتقال خودروی مسافران از مشهد به این مقاصد فراهم است.

وی ادامه داد: امکان جا به جایی خودرو از مشهد به شهرهای کرمان، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز و اهواز فراهم است و این خدمات در نوروز ۱۳۹۹ نیز ادامه خواهد داشت.   

مدیرکل راه آهن خراسان به آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه اشاره و بیان کرد: پیش فروش یاد شده مربوط به بلیت همه قطارهای مسافربری از تاریخ ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۸ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ است.

نصیری افزود: فروش اینترنتی از صبح امروز در مسیرهای مختلف به تناوب آغاز شده و فروش حضوری بلیت از طریق مراکز عرضه و آژانسهای مسافرتی از فردا سه شنبه ساعت هشت صبح آغاز می شود و هموطنان عزیز می توانند با مراجعه به مراکز فروش بلیت و یا سایتهای اینترنتی www.Safirrail.ir،   ww.Fadaktrains.com ،  www.Raja.ir،  www.Rai.ir نسبت به خرید بلیتهای مورد نیاز خود اقدام کنند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.