خراسان شمالی-استاندار خراسان شمالی با تاکید بر حضور بخش خصوصی در استان و توسعه سریع تر استان گفت: نباید راه ورود سرمایه گذاران به این استان بسته شود.

راه ورود سرمایه گذاران به استان نباید بسته شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمد علی شجاعی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: نگاه ما به سرمایه گذار در سطح کشور خوب نیست زیرا مشکلات بسیاری را سر راه این سرمایه گذاران قرار می دهیم تا خودش به تنهایی حل کند به طوری که هر بلایی خواستیم بر سر سرمایه گذار آورده ایم.

وی افزود: نگاه ما باید به منافع استان باشد با این نگاه باید مشکلات سرمایه گذاران را حل کرد بدون اینکه آنان را درگیر قوانین دست و پاگیر در دستگاه های اجرایی کنیم.

شجاعی خطاب به مدیران حاضر در این نشست گفت: بارها تذکر داده ام که در راستای آبادانی استان تلاش شود پس باید سرمایه گذار را رها کرد تا امور خود را سریع تر پیش ببرد.

وی خطاب به راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: هیچ شکایت یا گره ای در راه و شهرسازی برای سرمایه گذاران نباید وجود داشته باشد.

شجاعی در ارتباط با طرح انتقال صنوف مزاحم نیز گفت: برای اجرای این طرح نیازمند حلقه های بهم پیوسته هستیم صرف اختصاص زمین کافی نیست زیرا با این انتقال باید شرایط کسب و کار و منافع کسبه ها سنجیده شود بنابراین ضمانت اجرایی برای این طرح الزامیست.

وی در پایان تصریح کرد: مدیران متولی در پیشبرد عملکردشان باید در چارچوب قوانین و مقررات و در همان اداره خود آن را حل کنند و به هیچ عنوان به مشکلات نگاه شخصی نداشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.