رئیس ستاد فرماندهی مرکزی تروریستی آمریکا در خاورمیانه اعلام کرد پس از حمله به پایگاه عین الاسد، آمریکا همچنان منتظر حمله‌های تلافی‌جویانه ایران است.

فرمانده سنتکام: آمریکا همچنان منتظر حمله‌های تلافی‌جویانه ایران است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اینترنتی استرایپس، یک مقام ارشد نظامی آمریکا معتقد است ایران پس از حمله به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق، دیگر به دنبال شدت بخشیدن به جنگ نیست، ولی نیروهای آمریکایی همچنان منتظر حمله‌های تلافی جویانه آن‌ها پس از ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین سپاه قدس ایران هستند.

ژنرال کنث فرانک مک‌کنزی، فرمانده نیروهای سنتکام [ستاد فرماندهی مرکزی تروریستی آمریکا در خاورمیانه] حین سخنرانی در ناو هواپیمابر «یو اس اسن ترومن» که در شمال دریای عرب مستقر است، گفت: ایران پس از حمله تلافی جویانه به پایگاه عین الاسد در عراق فعالیت موشکی خود را کاهش داده است و پدافند هوایی خود را از وضع جنگی به حالت عادی برگردانده است.

وی افزود: نیروهای دریایی ایران در خلیج [فارس] نیز در هفته‌های اخیر «فعالیت نسبتاً عادی» را دنبال کرده اند.

این مقام آمریکایی در بخش دیگری از اظهارات خود بدون اشاره به اقدامات تحریک‌آمیز آمریکا و تنش‌آفرینی این کشور در خاورمیانه مدعی شد ایران مقصر اصلی حملات کوچک و خمپاره‌ای به تاسیسات آمریکا در عراق است.

پیشتر شبکه سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد در حمله موشکی ایران به عین الاسد، ۶۴ نظامی این کشور دچار ضربه مغزی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.