به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی کتاب «افلاکیان خاکی» حاوی زندگی‌ نامه، خاطرات و وصیت نامه‌ شهیدان تولید و منتشر شد.

کتاب «افلاکیان خاکی» منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آشنایی عموم با زندگانی شهدا کتابی با عنوان افلاکیان خاکی را که متشکل از زندگی‌ نامه، خاطرات و وصیت نامه‌ شهیدان است، تولید و در اختیار زائران و مجاوران این آستان مقدس قرار داده است.

این اثر که تحت عنوان زندگی به سبک شهدا طراحی شده است با هدف بزرگداشت ایام الله دهه فجر و  تبیین سبک زندگی شهدا و ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی به سفارش معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد.

بیان خاطراتی از شهیدان علی صیادشیرازی، حاج‌محمدجعفر نصراصفهانی، مصطفی چمران، عباس بابایی، یوسف کلاهدوز، منوچهر مُدِق، حاج‌رضا شکری‌پور، مهدی باکری، سیدمجتبی هاشمی، حسین زارع‌کاریزی، عباس کریمی، حمیدرضا شریف‌الحسینی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ‌عبدالله میثمی، سیدعلی حسینی، محمدعلی خورشاهی، مجید جعفری، محمدابراهیم همت و رشید جعفری مجموعه مطالبی است که در قالب کتاب افلاکیان خاکی جمع بندی شده و به رشته تحریر درآمده است و خاطرات منتخب همراه با تصاویر شهیدان در این اثر درج شده است.

مراجعه به سایت ‌razaviarchive.aqr.ir ، دانلود از طریق مراجعه به کانال تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی در تمامی پیام‌رسان‌های ایرانی به آدرس razavi_tv@ شرکت در مراسم حرم مطهر، مراجعه به کیوسک‌های اطلاع‌رسانی فرهنگی مستقر در سطح حرم مطهر رضوی و یا مراجعه به پاتوق کتاب میهمانسرای اندیشه واقع در ایوان باب الهادی صحن جامع رضوی روش‌های دریافت این کتاب است.

یادآور می شود؛ تولیدات فرهنگی اعم از تولید کتاب، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف  در اختیار زائران و مجاوران امام رضا(ع) قرار می‌گیرد.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.