اهواز- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان خبر گفت: شهرستان اندیکا در حوزه محرومیت زدایی توسط وزارت کشور به عنوان پایلوت انتخاب شده تا از میزان محرومیت این شهرستان کاسته شود.

روزشمار رفع محرومیت در "اندیکا" شروع شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ محمدصادق کریمی کیا مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان شامگاه یکشنبه ۱۳ بهمن در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری اظهار کرد: با توجه به شرایطی که اندیکا  به لحاظ فرهنگی و اجتماعی دارد و در مضیقه است، نگرانی در خصوص این شهر به وزارتخانه رسیده و باید ورود جدی به این مسئله داشته باشیم.

کریمی کیا  با اشاره به محرومیت شهرستان اندیکا در زمینه های فرهنگی و اجتماعی، افزود: زیبنده نیست در برخی مناطق از نظر محیطی در فشار و کمبود باشیم و به این موضوع رسیدگی و مشکل رفع نشود.

کریمی کیا با بیان این که به مشکلات تعلیم و تربیت شهرستان اندیکا رسیدگی می شود ، ادامه داد: این شهرستان در حوزه محرومیت زدایی توسط وزارت کشور به عنوان پایلوت انتخاب شده است.

وی بیان کرد: در حوزه آموزش و پرورش باید نسخه ای توسط اداره نوسازی مدارس تهیه شود، به دلیل پراکندگی جمعیت، در حوزه تامین زیرساخت ها کار سخت است ، اما در حوزه اعتبارات در بحث اجتماعی می توانیم کمک  کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با ذکر اینکه باید مصوبه ای تهیه شود تا از مصوبات اجتماعی برای اندیکا هزینه کنیم؛ اضافه کرد: بخشی از تعمیرات و تامین وسایل ورزشی از نیازهای مدارس اندیکا است که از محل اعتبارات ورزشی تامین می شود.

کریمی کیا عنوان کرد: در بحث توسعه اندیکا کارهای فوق العاده ای انجام می شود و برنامه هایی مثل روز اندیکا تا هفته فرهنگی و هنری اندیکا در نظر گرفته شده تا از میزان محرومیت این شهرستان کاسته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.