یزد - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۹۴ پروژه برق رسانی و تامین روشنائی در استان به بهره برداری می رسد.

 ۹۴ پروژه برق رسانی در استان یزد بهره برداری می رسد

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین ،آرش نواب پیش از ظهردوشنبه درنشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهارداشت: همزمان با ایام الله دهه فجر از ۹۴ پروژه برق رسانی و تامین روشنائی با اعتباری بالغ بر ۳۴۶میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه ها شامل اصلاح و بهینه سازی شبکه ها و تامین روشنائی در شهر ها و روستاهای استان است.

نواب با بیان اینکه میانگین خاموشی به ازای هر نفر در کشور ۸۸۰ دقیقه است گفت: استان یزد رتبه نخست کاهش خاموشی را با خاموشی ۶۸ دقیقه خاموشی به ازاری هر مشترک در طول سال کسب کرده و در بخش میزان تلفات،  تلفات شبکه برق در استان ۶درصد بوده که میانگین کشوری میزان تلفات ۱۰درصد است استان هم دراین بخش در کشور دارای رتبه اول هست.

وی تصریح کرد: در استان بیش از ۶۸۸هزارمشترک برق وجود دارد که شامل ۸۰ درصد در بخش خانگی، یک درصد در بخش کشاورزی،۱۳ درصد بخش تجاری ، ۲ درصد در بخش عمومی و ۱درصد در بخش صنعتی است و در بخش تعداد مشترک صنعتی و همچنین مصرف مشترکین صنعتی در کشور دارا ی رتبه اول هستیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان درمورد روستای ها ی برق دا راستان نیز گفت :هم اکنون از ۹۷۶روستای استان ۹۲۴روستا برق دار شده و تمام روستاهای بالای ۱۰خانوار و ۵خانوار هم اکنون برق دارهستند و از تعداد ۲هزارو۲۸۲ چاه کشاورزی در استان ۲هزارو ۱۹۶چاه کشاورزی برق دارهستند .

وی در مورد نیروگاه های تولید پراکنده استان نیز گفت : نیروگاه های به بهره برداری در این بخش به ۹نیروگاه رسیده و ظرفیت قراردادی این نیروگاه ها ۴۲مگاوات و ظرفیت مصوب این نیروگاه ها ۴۱و دهم درصد است  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.