دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: افزایش کارمزد خدمات بانکی صحت ندارد.

افزایش کارمزد خدمات بانکی صحت ندارد

حسن مونسان در گفت و گو با قدس آنلاین اظهار کرد: هیچ گونه ابلاغ رسمی از سوی بانک مرکزی مبنی بر افزایش کارمزد خدمات بانکی ارائه نشده است.

وی تصریح کرد: آن چه در این باره مطرح شده است بیشتر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بوده و  صحت ندارد و مورد تایید نیز نمی باشند.

دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی با بیان اینکه در دهه فجر پروژه های متعددی در استان که با مشارکت و همکاری بانک هابرنامه ریزی وتکامل پیدا کرده اند، به بهر برداری خواهند رسید، افزود: رویکرد و نگاه اقتصادی استاندار خراسان رضوی باعث شده است شاخص های اقتصادی در این استان رشد و ارتقاء پیدا کنند و مواردی نظیر نرخ بیکاری و نرخ تورم نسبت به میانگین کشوری کاهش قابل ملاحظه ای داشته باشند.

مونسان بیان کرد: البته از نقش بانک ها در تحقق این موضوع و تاثیری که در  تاسیس، تجهیز و تکمیل واحدهای مختلف که سال های متمادی بلاتکلیف بودند  نیز نباید غفلت کرد، به طوری که بسیاری از واحدهایی تولیدی ، صنعتی و کشاورزی که در دهه فجر امسال  افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید با همکاری و مساعدت بانک های استان بوده است.

وی افزود: روند اقتصادی استان در آغاز دهه پنجم انقلاب بسیار شتاب دهنده وتحول گرا شده است و از زمان حضور استاندار فعلی در استان همدلی و همگرایی مناسبی بین مسئولان استان شکل گرفته است که آثار این موضوع در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی در حال نمایان است.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.