سرکنسول هند در دوبی اعلام کرد، بر اثر آتش‌سوزی شامگاه چهارشنبه هفته گذشته نفتکش در سواحل شارجه امارات، چهار ملوان شامل دو هندی کشته شده‌اند.

مقام هندی: در آتش‌سوزی نفتکش در شارجه، حداقل 4 نفر کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، پنج روز بعد از رسانه‌ای شدن آتش گرفتن یک نفتکش در نزدیکی سواحل شارجه، یک دیپمات هندی اعلام کرد، در نتیجه این حادثه چهار نفر کشته شدند که دو تن آنها هندی بودند و دی‌ان‌ای دو قربانی دیگر در حال انجام است.

«ویپول» سرکنسول هند در دوبی امارات متحده عربی به آسوشیتدپرس خبر داد، در آتش سوزی هفته گذشته یک نفتکش در سواحل شارجه، حداقل ۴ نفر جانشان را از دست داده‌اند.

به گفته این دیپلمات هندی، مقام‌های اماراتی انجام آزمایش دی‌ان‌‎ای (DNA) روی دو تن از کشته‌شدگان را انجام خواهند داد تا مشخص شود که آیا آنها همان دو ملوان هندی مفقود هستند یا خیر.

سرکنسول هند در دوبی همچنین اعلام کرد، دو تن دیگر از کشته‌شدگان این آتش‌سوزی، ملوان هندی بودند.

بنا بر گزارش آسوشیتدپرس، هنوز مشخص نیست دلیل آتش سوزی در این نفتکش چه بوده است. مقام‌های اماراتی هنوز مرگ و مفقود شدن خدمه و ملوانان نفتکش را تایید نکرده‌اند.

شامگاه چهارشنبه هفته گذشته ابتدا کاربران فضای مجازی فیلمی را منتشر کردند و از آتش گرفتن یک نفتکش در نزدیکی سواحل شارجه خبر دادند.

یک روز بعد از انتشار این خبر، سازمان حمل‌ونقل زمینی و دریایی امارات اعلام کرد یک نفتکش متعلق به پاناما در فاصله حدود ۲۱ مایلی سواحل امارات دچار حریق شد.

خبرگزاری امارات هم اعلام کرده بود، گزارش‌ها حاکی است که این نفتکش حامل هیچ گونه محموله نفتی نبوده و در نتیجه حادثه‌ای که در جریان عملیات تعمیر و نگهداری رخ داده، آتش گرفته است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.