مدیر مرکز امور استان‌های آستان قدس رضوی با بیان اینکه تاکنون ۲۰۰ هزار نفر به عنوان خادمیار رضوی در سامانه خادمیاری ثبت‌نام کردند، گفت: خادمیاری رضوی عرصه مسابقه در فضیلت‌ها و پیشی گرفتن در خیرات است.

خادمیاری رضوی عرصه مسابقه در فضیلت‌ها و پیشی گرفتن در خیرات است‏

به گزارش قدس آنلاین، سیدوحید موسویان در همایش خادمیاران رضوی  با بیان اینکه اصل خادمیاری و رسیدگی به محرومان، بهانه‌ای برای گره گشایی از مشکلات مردم به نیت امام رضا(ع) است، عنوان کرد: هر چه داریم از ولایت اهل بیت(ع) است و ورود به ساحت توحید بدون ولایت امکان ندارد، ما جز حب و معرفت آل محمد(ص) چیزی نداریم و این اعتقاد ذره‌ای قابل مقایسه با تمام حقایق عالم نیست.
وی ولایت‌پذیری اهل بیت(ع) را عامل کاهش آسیب‌های اجتماعی معرفی و عنوان کرد: اکثر آسیب‌های اجتماعی و مشکلات اخلاقی در خانواده و اجتماع ناشی از فاصله گرفتن از خداوند و ائمه اطهار(ع) است.
مدیر مرکز امور استان‌های آستان قدس رضوی گفت: خادمیاری مسابقه انجام کار خیر است و حاج قاسم سلیمانی‌ها با افتخار در آستان مقدس رضوی نوکری می‌کردند.
ثبت‌نام ۲۰۰ هزار خادمیار رضوی در سامانه خادمیاری
موسویان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۰ هزار نفر به عنوان خادمیار رضوی در سامانه خادمیاری ثبت‌نام کردند و مشغول خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند، افزود: در موضوع خادمیاری تنوع موضوعات تخصصی وجود دارد و خادمیاری حرکت داوطلبانه افرادی است که برای ارائه خدمت‌رسانی به نیت امام رضا (ع) این مسیر را انتخاب می‌کنند.
وی با گرامیداشت دهه مباک فجر، افزود: انقلاب اسلامی امتداد بعثت نبوی و در واقع امتداد حرکت اهل بیت(ع) است.
مدیر مرکز امور استان‌های آستان قدس رضوی گفت: هر زمان که از گفتمان انقلاب و منویات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری فاصله گرفتیم دچار مشکل شدیم اما هر جایی اطاعت کردیم خداوند برای ما گشایش حاصل کرده است.
وی با بیان اینکه فلسفه انقلاب اسلامی زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است، گفت: تمدن‌سازی در افق جهانی، کار حضرت مهدی(عج) است اما مقدمه آن را ما باید فراهم کنیم.
مدیر مرکز امور استان‌های آستان قدس رضوی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری خطاب به خادمیاران، تأکید کرد: هرگونه استفاده از عناوین خادم و خادمیاری آستان مقدس رضوی در تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی ممنوع است.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.