جانشین رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی از اعزام گروه پزشکی تخصصی خادمیاران سلامت این بنیاد به روستاهای محروم سرخس خبر داد.

اعزام خادمیاران بنیاد سلامت آستان قدس رضوی به روستاهای سرخس

به گزارش قدس آنلاین، محمود ابراهیمی ابراز کرد: این گروه پزشکی در ادامه برنامه‌های جهادی بنیاد سلامت آستان قدس رضوی در مناطق محروم خراسان رضوی به مناسبت گرامی‌داشت چهل و یکمین سال‌گرد پیروزی اتقلاب اسلامی، در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۶ و ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ به پنج دهستان در غرب و شرق شهرستان سرخس اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: این گروه از خادمیاران سلامت رضوی در روز نخست اردوی جهادی سرخس به سه دهستان و روز دوم به دو دهستان دیگر اعزام شده و در مرکز این دهستان‌ها به ارائه خدمات تخصصی پزشکی و خدمات دارویی رایگان به بیماران کم‌برخوردار روستاهای هر دهستان می‌پردازند.
جانشین رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی گفت: گروهی حدود ۹۰ نفره شامل دندان‌پزشک، پزشک متخصص، پزشک عمومی و پرستار از خادمیاران سلامت خراسان رضوی در این برنامه جهادی حضور خواهند داشت.
لازم به ذکر است، بنیاد سلامت آستان قدس رضوی با بهره‌گیری از ظرفیت خادمیاران سلامت این بنیاد در قالب برگزاری اردوهای جهادی در مناطقی مانند سرخس، باخرز و کلات خدمات ارزنده‌ پزشکی به بیماران محروم در ادوار مختلف ارائه کرده است.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.