گیلان _ هم‌زمان با چهل‌ویکمین فجر انقلاب اسلامی، مربیان کانون استان گیلان با ویژه‌برنامه«با بچه‌های روستا» میهمان کودکان و نوجوانان روستای اسطلخ‌جان شهرستان رودبارشدند.

مربیان کانون گیلان «با بچه‌های روستا» به کودکان لبخندزدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان،  دست‌اندرکاران ویژه‌برنامه‌ی «با بچه‌های روستا» در هفتمین سال فعالیت خود، دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را بهانه‌ای دیگر برای ارایه‌ی خدمات فرهنگی به کودکان روستایی و مناطق کم‌برخوردار قراردادند و با مجموعه‌ای از برنامه‌های کتاب‌محور به میهمانی کودکان روستای اسطلخ‌جان شهرستان رودبار رفتند.

طی این حرکت فرهنگی که با مشارکت مرکز آفرینش‌های ادبی، مربی کتاب‌خانه سیار روستایی کانون رستم‌آباد و همراهی بیش از 70 دانش آموز اسطلخ‌جانی صورت‌گرفت، با اجرای نمایش‌خلاق، معرفی‌کتاب و برپایی کارگاه «نوشتن‌خلاق» با موضوع چهل ‌و یکمین سال‌گشت پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، قصه‌گویی و خوانش شعر و آثار ادبی اعضا آغازشد.
مربیان کانون هم‌چنین از انقلاب مردمی ایران اسلامی به رهبری امام‌خمینی (ره) برای کودکان صحبت‌کردند و جان‌فشانی شهیدان ایران اسلامی را به کودکان و نوجوانان یادآورشدند.
اجرای مسابقه حضوری و اهدای بسته‌های فرهنگی به حاضران، ازدیگر برنامه‌های مربیان کانون پرورش فکری در قالب ویژه‌برنامه« بابچه‌های روستا» به‌شمارمی‌رفت.
گفتنی‌است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در قالب 31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، دو مرکز فراگیر(ویژه‌کودکان و نوجوانان با نیازهای‌خاص)، چهار کتاب‌خانه‌پستی، دو کتاب‌خانه سیار روستایی و هم‌چنین، یک کتاب‌خانه سیار شهری، به ارایه‌ی خدمات فرهنگی به مخاطبان می‌پردازد و بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی این مجموعه‌ی فرهنگی نیز  نقشی تاثیرگذار در ارتقای توان‌مندی‌های ادبی آینده‌سازانی که به مراکز ثابت کانون ‌دسترسی ندارند، ایفامی‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.