خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: نبود نگاه اجرایی برای کارآمدی ایده ها و توقف در جلسات و نشستها، موجب برچیده شدن مجامع مشورتی استان می شود.

نبود نگاه اجرایی موجب برچیده شدن مجامع مشورتی می شود
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در نشست با جمعی از نمایندگان بانوان استان اظهار داشت: بنده نگاه عملیاتی و اجرایی دارم  و همچنین اعتقاد دارم باید جمع مخاطبان در حوزه های مختلف در تصمیم‌گیری‌ها دیده شود چرا که در هر قشری افرادی نخبه و توانمند وجود دارند که می توانند به ما کمک کنند.
شجاعی با بیان اینکه تنها دانستن و ابراز اطلاعات کافی نیست، ادامه داد: همه مشکلات و کمبودها را می دانند و می تواند در مورد آن خوب سخنرانی کند  ما باید به دنبال اجرای راهکارهای کارشناسی و نه شیک و ایده آل برای حل مشکلات باشیم.
وی گفت: باید احساس نیاز برای انجام کارها را در مردم استان ایجاد کنیم به عنوان مثال چرا باید بعد از ۱۵ سال از زمان تاسیس خراسان شمالی، این استان برای اولین بار شاهد برگزاری رویداد بین المللی ورزشی باشد؟ چرا تا کنون فردی نپرسیده است که دلیل عدم برگزاری مسابقات در این استان چیست؟
شجاعی با بیان اینکه وجود انسان در هر جایگاهی باید ثمره عملیاتی داشته باشد، تصریح کرد: در کل کشور و به ویژه در استان خراسان شمالی در حوزه زنان مشکلات داریم و به عنوان مثال وقتی ما امروز بحث تامین تجهیزات پیش‌پا افتاده برای غربالگری زنان‌را مطرح می کنیم ربطی به اعتبار و تحریم ندارد.
وی دستور داد: لیستی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش بانوان جمع‌بندی شود تا برای تهیه آن برنامه‌ریزی شود.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ادامه داد: مجمع دارای کمیسیون تخصصی مختلفی است که باید هر کمیسیون برای جلسه آینده یک طرح اجرایی متناسب با اولویت‌های حوزه کاری خود ارائه دهد تا در اولین شورای برنامه‌ریزی استان جهت اجرا و تامین اعتبار بررسی و تصویب شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.