معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۲۵۰ پروژه سرمایه‌گذاری مطالعه شده اسفند ماه امسال در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان ارایه می‌شود.

ارائه ۲۵۰ طرح در همایش فرصتهای سرمایه‌گذاری مشهد

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان شب گذشته  در نشست شورای سیاستگذاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خراسان رضوی افزود: از آنجا که پروژه‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی استان در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی - فرهنگی احصا و به تایید ارکان حاکمیتی در این الگو رسیده است، همایش یاد شده فرصت ارزشمندی برای فراهم کردن بستر عملیاتی کردن این پروژه‌ها و معرفی سایر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان است.

وی ادامه داد: مدیران بانک‌های عامل کشور، مدیران شرکت‌های تامین مالی و بورس، سرمایه گذاران توانمند ملی و استانی در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خراسان رضوی حضور خواهند داشت و می‌توان شرایط تامین مالی برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان را در میزهای تخصصی مذاکرات دوجانبه این همایش فراهم کرد.

وی گفت: وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی، بیش از ۲۰ سفیر کشورهای مختلف در ایران و سرمایه‌داران داخلی و خارجی در نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خراسان رضوی حضور می‌یابند.

رسولیان افزود: با توجه به اینکه خراسان رضوی در راستای عمل به سیاست‌های اقتصادی آغوش خود را برای سرمایه‌گذاران گشوده و بهترین مشوق‌ها و حمایت‌ها از سرمایه‌گذاران در این استان در نظر گرفته شده است، این همایش بهترین فرصت برای جذب سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود.

وی بر همراهی حداکثری دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در تسهیل فضای کسب و کار و تلاش برای برگزاری هر چه بهتر این همایش تاکید کرد.

محمدرضا کلایی، شهردار مشهد نیز در این نشست، همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خراسان رضوی را زمان مناسبی برای معرفی و تبیین ظرفیت‌های گسترده شهر مشهد برای سرمایه گذاری دانست و برنامه‌های گسترده شهرداری برای این همایش را تشریح کرد.

همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خراسان رضوی از ۱۵ تا ١٧ اسفندماه امسال به همت استانداری، آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، اتاق بازرگانی این شهر و سایر دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.