معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: تمام احزاب و جریان‌های سیاسی این استان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی لیست انتخاباتی منتشر خواهند کرد.

تمام احزاب خراسان رضوی برای انتخابات لیست می‌دهند

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری ضمن رد برخی اظهارات مبنی بر عدم ارائه لیست انتخاباتی توسط برخی جریان‌ها افزود: بر اساس اطلاعات کسب شده تمام جریان‌های سیاسی در خراسان رضوی با ارائه فهرست مشارکت فعال در انتخابات خواهند داشت.

پیش از این رییس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفته بود با شرایط موجود، اصلاح‌طلبان در مشهد امکان ارائه لیست ندارند.

محمد صادق جوادی حصار افزود: در میان تایید صلاحیت‌شدگان تاکنون افرادی از اصلاح‌طلبان و گزینه‌های مدنظر آنها وجود ندارد و با شرایط فعلی بعید می‌دانم در حوزه انتخابیه مشهد و کلات لیستی از سوی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ارائه شود. اگر هم در فرصت باقیمانده افرادی تایید صلاحیت شوند باز هم فرصت رقابت از آنها گرفته شده است در حالی که برای برگزاری انتخابات پرشور باید فرصت رقابت فراهم شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی همچنین دیروز در جلسه ستاد انتخابات استانداری با تاکید بر این نکته که دشمنان انقلاب اسلامی برای انتخابات پیش رو برنامه‌ریزی کرده‌اند گفت: مدت کمی تا برگزاری انتخابات مانده است و هرچقدر به این تاریخ سرنوشت‌ ساز نزدیک می‌شویم معاندین و دشمنان نظام به دنبال ایجاد موانع مختلف برای مشارکت مردم هستند، براین اساس طبق گزارش‌های دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، ضد انقلاب همه توان خود را به کار بسته تا مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهد.

وی افزود: ضد انقلاب از طریق فضای مجازی شایعات دروغینی را مطرح کرده و در ارتباط با سلامت انتخابات و فرآیندهای آن شبهه افکنی می‌کنند.

جعفری ادامه داد: رسانه‌ها باید به افزایش نشاط سیاسی جامعه کمک کنند و مردم را امیدوار و اطلاعات نامزدها را در حوزه تبلیغات به مردم اعلام کنند تا انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.