امروز در پنجمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم هایی از بهروز شعیبی، پیمان قاسمخانی و حمیدرضا قربانی به نمایش درخواهند آمد.

«ارتش سری» به پردیس ملت می‌آید/ روایت زندگی قهرمان بوکس در «عالیجناب»

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، امروز ۱۶ بهمن ماه و در پنجمین روز جشنواره فیلم های «مغز استخوان»، «روز بلوا» و «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» در پردیس ملت اکران خواهد شد. تا به امروز تعدادی از فیلم های مهم این دوره از جشنواره به نمایش درآمده اند و امروز نیز اهالی سینمای رسانه شاهد فیلم های پرستاره ای خواهند بود. از فیلم اجتماعی و ظاهرا پرتنش «مغز استخوان» تا تنها کمدی امسال جشنواره یعنی «ارتش سری».

«مغز استخوان» کارگردان: حمیدرضا قربانی

فیلم سینمایی «مغز استخوان» دومین ساخته سینمایی حمیدرضا قربانی است که امروز در سئانس اول در پردیس ملت به نمایش درخواهد آمد. «مغز استخوان» با موضوعی اجتماعی، توسط علی زرنگار نوشته شده است و حسین پورمحمدی تهیه‌کنندگی «مغز استخوان» را برعهده دارد.

بابک حمیدیان، بهروز شعیبی، پریناز ایزدیار، جواد عزتی و نوید پورفرج نیز در «مغز استخوان» در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «الان مسئله‌ شما چیه؟! می‌خواین بگین قانونی نیست؟! یعنی اینجا همه‌چی همیشه قانونی اتفاق می‌افته؟! هممون درستیم؟! هیچکی هیچ غلطی نکرده تا حالا؟!»

حمیدرضا قربانی با «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که نامزد بهترین فیلم اول بخش «نگاه نو» شد.

«روز بلوا»، کارگردان: بهروز شعیبی

«روز بلوا» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و با سرمایه گذاری سازمان اوج ساخته شده و این فیلم چهارمین اثر  بلند شعیبی در مقام کارگردان است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: عماد استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است، او ناگهان توسط پلیس با اتهام هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می دهد.

بابک حمیدیان، لیلا زارع، محمد علی‌محمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، ساغر قناعت، پاشا جمالی و داریوش ارجمند بازیگران اصلی تازه ترین اثر فیلم شعیبی است.

«خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» کارگردان: پیمان قاسم‌خانی

این فیلم به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی ادامه ای بر «خوب، بد، جلف1« است.

سام درخشانی و پژمان جمشیدی زوج موفق فصل اول فیلم خوب بد جلف در ارتش سری یا خوب بد جلف ۲ جلوی دوربین رفتند. همچنین حامد کمیلی، گوهرخیراندیش، ستاره پسیانی، ریحانه پارسا،  مهدی ژوله، شکیب شجره، الهام شعبانی و فرهاد آئیش از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«خوب بد جلف» ساخته پیمان قاسم خانی اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و بعد از جشنواره اکران عمومی خود را آغاز کرد و مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت و همین بهانه ای شد تا پیمان قاسم خانی فصل دوم این فیلم سینمایی را جلوی دوربین ببرد.

اما مستندهای امشب شامل «عالیجناب» و فیلم کوتاه «عزیز» است.

مستند «عالیجناب» به کارگردانی سجاد ایمانی و تهیه کنندگی رضا دانش‌پژوه امشب در بخش مستندهای سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

«عالیجناب» عنوان مستند بلندی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد ساخته شده است. این مستند ۷۲ دقیقه‌ای زندگی یک قهرمان بوکس را روایت می‌کند که برای نجات خانواده‌اش مجبور می‌شود دست به هر کاری بزند. «عالیجناب» عنوان تکامل‌یافته شخصیت‌های توانمند و شکیل اجتماعی است که می‌شود برای هر کسی که برجستگی‌های خاص و قابل تحسین داشته باشد، نیز استفاده شود.

 همچنین فیلم کوتاه «عزیز» به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدمهدی موسوی برزکی دیگر فیلمی است که امشب اکران می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در مراسم چهلم مرگ پدر حضور زن غریبه‌ای، دردسرهایی را برای اعضای خانواده به همراه می‌آورد. این فیلم که به تهیه کنندگی سید مهدی موسوی و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان تهیه شده‌است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.