یک منبع نظامی سوری تاکید کرد که عناصر تروریستی با محاصره مناطقی در سراقب و تل طوقان از ساکنین این مناطق به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

یک منبع نظامی سوری: به هر اقدام تجاوزکارانه نیروهای ترکیه در سوریه پاسخ فوری می‌دهیم

قدس آنلاین؛ به نقل از اسپوتنیک، یک منبع نظامی سوری تاکید کرد: عناصر تروریستی با حمله به منطقه کاهش تنش در ادلب و محاصره مناطقی در سراقب و تل طوقان از ساکنین این مناطق به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

وی افزود: نیروهای سوری به گروه های تروریستی فرصتی داده اند تا سلاح هایشان را زمین گذاشته و تسلیم شوند. ارتش سوریه به وظیفه ملی خود در دفاع از سرزمین واز بین بردن گروه های تروریست که به منطقه کاهش تنش در ادلب حمله کرده و ساکنین منطقه سراقب وتل طوقان را به محاصره گرفته و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کند، ادامه می دهد.

این منبع نظامی همچنین افزود: نیروهای ارتش سوریه برای حفظ امنیت شهروندان فرصتی به نیروهای مسلح دادند که به جای تکیه بر حمایت ترکیه، سلاح های خود را زمین بگذارند و تسلیم شوند.

منبع مذکور تاکید کرد: فرماندهی کل نیروهای ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرده است که حضور نظامیان ترکیه در سوریه هیچ مشروعیت قانونی ندارد و اقدامی تجاوز کارانه به شمار می رود. ما کاملاً آماده ایم پاسخ فوری به هرگونه تجاوز از سوی این نیروهای ترکیه بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.